Publicerat: 2008-05-14 Klockan: 19:00:13

självmordskandidat

idag var det en fluga som var i närheten av mig. inget lustigt med det. det lustiga var att flugan valde att surra nära mitt öga. okej den kanske försöker kommunicera med mig. märkligare saker har ju inträffat på denna jord. men flugans nästa steg kändes aningens obekvämt. den valde att styra sin väg rätt in i mitt vänstra öga. det måste ju ha varit en självmordskandidat. jag har inga andra alternativ. nu vet jag inte hur stor hjärnkapacitet en fluga har och hur en fluga har förmåga att skapa egna tankar och dra slutsatser om vad flugans handlingar kan resultera i. men om den besitter sådan kompetens så var det en liten fluga som var trött på livet. för den slutade som en kletig svart prick på mitt finger. stackars fluga.


idag har jag varit på lucky 7 o suktat när pierre tatuerade sig. bild kommer sen.



efter det en snabb vända på stan. sedan mötte jag milla på halvars och vi hedrade halvars namnsdag med en glass i kiosken. sedan tog vi några rundor på stan också. nu har jag o mi love suttit och ätit och pratat om en massa saker. jag ska tvinga mig iväg för att köra ett combat pass. jag känner absolut inte för det idag men jag kommer tacka mig själv för mitt val efter träningen. inte under. men efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0