Publicerat: 2008-05-28 Klockan: 22:33:54

sadjad vs grannarna

ja jag har kommit på att min älskade sambo har vissa charmerande egenskaper som jag nog är ensam att tycka är charmerande i vår trappuppgång. nu ska jag förklara 2 av dessa.

1. när jag plingar på dörren (som jag alltid måste göra när jag vet att han är hemma) så kommer han rusande mot dörren. stannar upp och klampar snabbt med fötterna. så det dunkar. sedan öppnar han dörren och står böjd som en liten dvärg och ler ett stort leende.

2. han sjunger nästan hela tiden. ingen populärmusik här inte utan olika manchester united sånger. sedan tar han gärna fram dem på youtube och kompar vidare. det tar inte slut efter en minut eller två utan det fortsätter och fortsätter och blir mer och mer intensivt...

jag behöver nog inte förklara varför jag kan tycka dessa egenskaper är charmerande och inte grannarna... behöver jag nämna att vi bor extremt lyhört. extremt!

i söndags när vi var klara med vårt stödfamiljuppdrag bar det iväg till karin för att fira henne och coony. detta blev vi bjudna på.... MUMS!



Jag har sovit i 2 dygn hos milla pilla. jag har alltså varit osses vikarie. det har varit 2 mysiga dygn och jag tror att sadjad är trött på mig redan ;) han övervägde nyss att ringa till milla o be henne hämta upp mig igen.. hihi..


Kommentarer
Postat av: Spetzano

Aldrig att det är Conny som har bakat det där!... =)

2008-05-28 @ 22:39:31
URL: http://spetzano.blogg.se
Postat av: Annie

Men shit vad mycket fika! Hur många hade de räknat med egentligen?=) Puss

2008-05-29 @ 06:57:37
URL: http://allaflickor.blogg.se
Postat av: Sadjad

Trött på dig??? Aldrig my love...Puss

2008-05-29 @ 12:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0