Publicerat: 2008-05-18 Klockan: 22:16:21

jag har träffat linc...

ja ni alla som har sett prison break någon gång vet då att jag talar om den äldre brodern. honom festade jag med igår. jaja hans dubbelgångare iaf.

41390-3097

är han inte lik så säg.

som sagt fest. fest hos pierre. på vägen dit gick vår rusta påse sönder. men när fan köpte vi något på rusta älskling? vart kom den påsen ifrån?



41390-3100

mm där var vi pigga och glada. vilket höll i sig hela festen. det var kul att träffa nytt folk och det var riktigt kul att  träffa micke igen. sadjad fick en ny idol i micke. det är ju som så att micke är ungefär lika stort man united fan som sadjad.

blandade bilder från festen...



ja ca tio min innan vi skulle gå så började jag må smått dåligt. taxiresan var inget kul. jag styrde min kos hemåt men kom sedan på att jag ville in på palace. *vilken snilleblixt*

jag gjorde en kort visit där och jag tror jag låg däckad i sängen runt 1.

så denna dagen har gått i en sorts dimma. tur var väl att jag hade en inbokad aktivitet i form av desperet housewifes dag! det förgyllde!

veckan som kommer..

må-planeringsdag. träffa jecka.
ti-jobb. träna. föreläsning.
on-jobb.träffa maria. träffa caroline. träna.
to-jobb. gårdsfest.
fr-jobb. jobbfest på bomull med mingel hos oss innan.
lö-stödfamilj. kalas för pappa o mamma.
sö-stödfamilj. sedan kalas för karin o conny.

FULLBOKAD VECKA MED MYCKET JOBB....

Kommentarer
Postat av: Milla

Vilken härlig kväll ni verka ha haft och mycket med folk också =). Puss

2008-05-19 @ 06:58:38
URL: http://millasblogg.com
Postat av: sadjad

Fel jag är nog hans idol...ja när fan var vi på rusta??? Puss

2008-05-19 @ 11:38:19
Postat av: sara

jag tycker det va bra att "snilleblixten" kom så du följde med till palace även fast det bara var en kortvisit :)du måste ju i stor sett bara vart inne o vänt...haha jaa vilken karatefylla man fick sig minst sagt..jag ser bedrövligt full ut på bilden haha men den bjuder ja väl på ;)
ja det tycker jag, desamma kan jag säga!Kraam!

2008-05-19 @ 14:44:39
URL: http://sarase.blogg.se
Postat av: Clara

Som taget ur Prisonbreak, tror han lirkat till sig en flygbiljett till sverige och gått en snabb språkkurs! Helt sjukt hur man kan va så lik någon.

Postat av: Pita

Jag fick ju linc o suga av mig, mitt finger då alltså...Det du!!

2008-05-20 @ 09:18:25
URL: http://pierretauberman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0