Publicerat: 2008-03-16 Klockan: 13:03:59

social helg

i fredags så var det dags för pink ladies att återigen träffas tyvärr blev marie sjuk men vi som var där höll ställningarna. kvällen bara svischade förbi och carita var kvällens värdinna. en oerhört god välkomstdrink följd av massvis med god mat. mums. när vi väl hade ätit så blev det diskussioner och listor. lite frågequiz a lá sadjad...

tack carita!



lördagen bestod även den av sociala sammanhang. först ut var lite combat tillsammans med systra mi. det följdes av inköp av mat och städning av lägenhet. efter det softade vi i soffan framför lite fotboll. sedan var det dags att gå till myrbergs. där skulle det denna kväll bli schalgeryra. vi fick mumsig plockmat i tapasform. mums. sedan hade osse gjort ordning lappar och vadslagningen påbörjades. ännu en underhållande kväll med mycket skratt!

tack milla o osse!




nu får vi se om även denna söndag blir av underhållande form. sadjad är just nu iväg och spelar match. jag rensar min garderob (som jag gör ca 4-6 ggr om året..). snart ska vi hjälpa alex att flytta. ja jag tror faktiskt att de tidigare 2 dagarna vinner i underhållande faktor. men det ska bli kul att se alex nya lya.

kvällen SKA bestå av god mat och godis. självklart kommer även en film att avnjutas.

vi är numera nöjda medlemmar av www.lovefilm.se . oerhört bra klubb med en massa bra filmer.besök den!

veckan som följer;

mån - jobba plus kvällsmöte
tis - jobba plus träna plus träffa malin på fräcka
ons - jobba plus sola plus träna
tor - jobba plus träna
fre - landet eller samling hos spalles plus date a lá sadjad
lör - iranskt nyår i sthlm
sön - iranskt nyår i sthlm
mån - än så länge en blank dag..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för igår" Det var trevligt... hoppas det gick bra me flytten idag! Kram kram

2008-03-16 @ 16:30:31
URL: http://jojoroos.blogg.se
Postat av: Milla

Det verkar som en riktigt mysig vecka som kommer: Tack för allt trevligt sällskap under helgen, hoppas att nu står ut med mig i fyra dagar till =). Jag åller på med din scrap nu och jag kommer definitivt bli nöjd med den här. Puss

2008-03-16 @ 17:36:10
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0