Publicerat: 2008-06-08 Klockan: 18:45:02

det blev bra trots allt!



ja helgen fortsatte bra trots de första tecknena (kräkskavalkaden...) på katastrof. eller som de skulle sagt i the underground "KKKKatastrofa!" Jag mådde lite si o så under fredagen men när jag vaknade upp på lördagen hade jag så mycket överskottsenergi att jag säkert skulle orkat att träna men beslutade mig för att det var bäst att avstå. idag har vi varit på landet o njutit av vädret. de säger ju att det ska bli sämre så vi passade på att leka soldyrkare idag. leka o leka? vem försöker jag lura? titta vad söta de är mina män...




såhär fint var det på landet. vi fick god mat som var kryddad med en relativt ny krydda; kakao o chili. mums!



nu säger jag hejdå bloggen o ses snart igen! dags för fotboll o ännu mera mat. måste ju äta igen från fredagens bortfall!!

må-jobba.stan.fotboll.
ti-heldagsföreläsning i linköping om autism.ärenden med sadjad.sverigematch!!
on-jobb.promenad.möte.träna combat för första gången på 2 veckor.fotboll.
to-jobb.fotboll.
fr-jobb.kalas för wallentin (som fyller idag! grattis!) o emil som fyller på lördag!
lö-släktträff med pappas släkt. vi blir 102 personer. missar sverigematchen.....
sö-fortsatt släktträff. med förhoppningsvis 102 deltagare om ingen avvikt;)

Kommentarer
Postat av: Ronaldo

Fotboll+jossan its wonderful!! PUSS

2008-06-10 @ 12:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0