Publicerat: 2008-06-21 Klockan: 17:21:25

2 år kvar till 30...

ja idag fyller jag 28 år. det har jag inte kunnat missa då min mobil pipit mest hela tiden av födelsedagsmeddelanden. ett av dem hade en annan ton än de andra.. "jaha 2 år kvar till 30 GRATTIS". hmm.. tack för den magnus ;)

nu har vi bott på landet i 2 nätter och att komma hem till en dusch med vanligt vatten var underbart. efter 2 dagar.... hmm.. jag har även sett denna video vi samtalde om igår, 2 girls one cup, det var det ÄCKLIGASTE jag sett i mitt 28-åriga liv. vem går igång på sånt? om ni letar upp videon säger jag bara att det är stor kräkvarning på den. om ni känner att ni inte orkar med videon kan ni nöja er med att kolla reaktioner på filmen på youtube. det roade jag mig med efteråt...

i onsdags skulle vi heja fram sverige.. det gick sådär.
 

igår hade vi midsommarfest sålika 28-årsfest på landet. det var en lyckad fest med 17 glada gäster och mycket mat o annat gott. jag fick ett riktigt stort kort av milla o osse. riktigt stort! o chokladbollar av karin o conny. de hade läst min blogg om de saknade chokladbollarna.. tack! jag fick en massa mer bra saker. tack. spektaklet höll igång från ca 15-01.30 ungefär. sedan städade charlotte, sadjad o jag så idag kunde vi vakna upp till ett hyfsat rent lantställe. skönt.



vi åkte med charlotte hem och har haft jecka, danne o evvan på besök! nu stinker det brand i hela lägenheten för det är som så att någon tuttat på folkparksskolan så den brinner för fullt. usch. 

nu ska jag få liv i en död sambo o gå en promenad. min födelsedag. min vilja. min lag. så det så.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis på födelsedagen.... =)

2008-06-21 @ 18:13:39
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

ah jag har ju iag bara 4år kvar till 30...snart iaf...haha

2008-06-21 @ 18:15:32
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Annie

Grattis, grattis, grattis på födelsedagen! Ens födelsedag är den absolut viktigaste dagen på året och då ska ALLA göra som man själv vill. Så är det bara! Hoppas att du har haft en bra dag och att ni hade kul igår! Puss

2008-06-21 @ 22:21:08
URL: http://allaflickor.blogg.se/
Postat av: Jenny

grattis på dagen! eller ja, gårdagen om man ska vara korrekt :) & 28? ja, du är verkligen lastgammal.. puh, haha.. inte då! tänk hur många är det är kvar, that's right - måååååååånga! :)

2008-06-22 @ 01:14:13
URL: http://jennysoderberg.blogg.se/
Postat av: Milla

Tack själv för en underbar midsommar och jag hoppas att jag får se kortet nästa gång jag kommer hem till er =). Grattis igen i efterskott på din härliga födelsedag. Puss puss

2008-06-22 @ 21:22:58
URL: http://millasblogg.com
Postat av: Malin Eklöf

Grattis i efterskott stumpan!

Fy faan vad äcklig den videon var...står med spyorna långt uppe i strupen....usch!!!

2008-06-23 @ 07:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0