Publicerat: 2008-07-27 Klockan: 11:25:28

svettig sommarfest



det var varmt hemma hos spalle/azaris igår. men det gick ju alla tiders att ha fest ändå. fy så segt idag bara. varför tar det så lång tid för kroppen att ställa om sig efter en kvälls festande? linnet har jag fått från milla o osse. de har köpt det i milano! 



pierre hade med sig ett "litet" paket till sadjad. i det paketet var det fler paket o fler paket. tillslut låg där sadjads nya mobil! äntligen!



gästerna som cirkulerade på festen var. osse, stina, milla, pierre, emma, julia, charlotte, linda, stina, mackan, tom, ninos (som gömde sig bakom skivan...) o tommy!



sadjad passade på att klippa sig lite. han tog tillfället i akt när julia var på besök! idag mår vi sådär.. jag sitter iaf upp. sadjad ligger ff i sängen. ska ta tag i städningen snart o sen blir det nog dexter o lite mat. när jag är körbar så åker vi ut till landet. förresten vi gick till palace igår. som vanligt så hade vi roligt i kön. stod o pratade med en tysk och ett gäng norrlänningar. sadjad o jag gick och pratade engelska. ja vi har visst en förkärlek till att göra det. på palace var det roligt! vi kunde dansa. en otrolig upplevelse efter förra helgens trängsel på bomull...

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för en trevlig men varm fest =). Nästa gång kommer vi att stanna lite längre. Puss puss

2008-07-27 @ 13:51:22
URL: http://www.millasblogg.com
Postat av: Milla

Tack för en trevlig men varm fest =). Nästa gång kommer vi att stanna lite längre. Puss puss

2008-07-27 @ 13:51:30
URL: http://www.millasblogg.com
Postat av: Foox

hoppas ni hade kul i lördags på palace =)



blev lite knas med länken jag gav dig men här är en uppdaterad version:

http://www.vildadjoor.se/cpg/index.php

det lär ju komma upp mer bilder senare

// En trött norrlänning =)

2008-07-28 @ 17:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0