Publicerat: 2008-07-22 Klockan: 22:43:05

old traffords nya vaktmästare



ja här har vi manchester uniteds nya vaktmästare. på en lite mindre arena.. hihi...




idag har vi alltså utökat fotbollsplanen. den är snart fulländad. efter det jobbet behövdes en snabb raggardusch. sen kom pierre och vi har ätit middag och spelat fotboll såklart.



som resultat av fotboll och jobb med rötter och stenar blir fötterna skitiga. då är det bara att lägga sig och kolla på dngalan och låta älsklingen tvätta fötterna..

idag har jag varit hos läkaren. jag har något otäckt i ryggen. jag trodde att min sista stund var kommen. det är en lustig känsla att få livet tillbaks fast man inte har fått något tråkigt besked. där kan vi snacka tankekraft...

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Åh va härligt de lät då, jag får åka dit :) Lika dyrt som att punga upp på Kolmården säkert.



Hallå snacka om att du har det bra med en man som tvättar dina fötter!



Kram

2008-07-23 @ 00:22:18
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Pita

Vilken toffel han är den där Sadde ;)

SKa fan supa honom under bordet på lördag!

2008-07-23 @ 20:59:47
URL: http://pierretauberman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0