Publicerat: 2008-07-13 Klockan: 17:48:06

minitripp - i bilder



då har vi varit i huvudstaden i 3 dagar. vi åkte dit tillsammans med milla o osse. stannade i kungens kurva för att luncha och titta på en barnvagn som herrskapet valt ut!



sedan blev det ett par timmar på stan innan det var dags att äta middag på ett underbart gott ställe. kvällen avslutades med chicago och 7:an. på grund av det taskiga kvällsvädret blev osses luftballongsfärd inställd. så det vankas ett nytt stockholmsäventyr!



som ni ser har stockholms gator lite problem med råttor....



på lördagen skjutsade milla o osse oss till skarpnäck innan de skulle åka hem. tillsammans med soheilan åkte vi till fjäderholmen. det var mycket mysigt. fint väder, god mat och trevligt sällskap.



kanske en idé?!



bahareh, jonas, jerry, gunilla och deras 2 barn melker och olivia kom också till holmen.



ja bilden talar ju absolut för sig själv!



min sadjad när han var liten. så gudomligt söt! imorse åkte vi in till stan innan vi tog tåget hem. jag inhandlade mest av oss två. som det ska vara med andra ord!

nu ska sadjad iväg och se när ifk får stordäng av kalmar. allt annat kommer förvåna mig stort. jag ska softa ett tag här hemma innan det är dags för landet.

just det sadjads och mitt förhållande har gått in i en ny fas. jag säger bara ett ord---> mockaruta

Kommentarer
Postat av: Milla

Hur lågt kan man egentligen sjunka, förstår att du ser på Sadde med nya ögon efter mockarutan incidenten. Tack för en underbar fredag. Puss puss

2008-07-13 @ 18:23:52
URL: http://www.millasblogg.com
Postat av: Johanna

Haha, den bilden med FRA var ju klockrent bra s



skönt och haft dina 15minuter nu?=)

2008-07-13 @ 19:12:04
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hahaha den där bilden var ju klockren! Med Josephine-skylten alltså!!

2008-07-14 @ 08:48:11
URL: http://santacarolina.blogg.se/
Postat av: jessica

hehe jo vi märkte han var galen i det när ni var här hemma =) ni har inte blivit sjuka? verkar som ni haft en kanon helg i alla fall puss

2008-07-14 @ 20:13:59
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0