Publicerat: 2008-07-21 Klockan: 16:42:30

målarmästaren



det är jag det! idag har jag målat en skylt med texten old trafford på. denna ska upp vid vårt nybyggda fotbollsmål. vi har snart en fulländad old trafford arena. det är alltså manchester uniteds hemmaarena för de som inte vet om det :). i det här hushållet så kan man inte låta bli att veta om det. jag har även fyllt i högbacken text på flertalet ställen. jag ar varit så verksam idag!

avslutar målarbloggen med en bild på tomas. i sitt esse i lördags.....


Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Jag ska nog vara ganska mobil som nagelteknolog och kan komma hem till dig.

Jag vistas ju inne i stan oftare än du är här ute på landet haha



Kram

2008-07-22 @ 03:14:47
URL: http://angeliqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0