Publicerat: 2008-01-06 Klockan: 00:48:43

take it or leave it.. ja utmaningen alltså!

Utmanad

Den här gången ska man använda bilder...
Varje fråga ska besvaras med den första relevanta bilden som visas på en google-sökning av det jag svarar.


Vad attraherar dig hos det motsatta könet?
  
nja alltså.. stark självkänsla skrev jag... o sen på utseende mässigt sökte jag på ögon eller blick...

Vilket är det sexigaste yrket du vet?
  

ja detta är då en manlig pedagog

Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet utseendemässigt?


det första jag lägger märke till är hur mannen klär sig. det vill säga manligt mode. sen kommer nog ögonen. efter det känner jag av självkänslan. vilket man ofta märker inom 5 sekunder. om ens det. bara av att se på personen så känner jag nog av den. även om det är en genuin känsla eller påklistrad.

Vad är det osexigaste du vet?
  

ja detta är då dålig hygien om ni inte visste det.

Vad gör du helst på första dejten?


mm en middag ute blir nog valet.

ja nu läste jag instruktionerna och såg att det var den första relevanta bilden. men jag har ju tydliggjort med text istället. idag har jag tränat box med charlotte. det var riktigt kul. ikväll var caroline här, tyvärr tillbringade andreas kvällen på akuten med sin jaktkompis. nästa gång så skulle caroline förbjuda honom att åka till skogen innan vi skulle ha middag ;) ja vi hade trevligt ändå! 

jag har fått en otrolig dator. den är helt ny i min värld. tack vare;



vi hittade till och med funktionen för min inbyggda webkamera. me loving this computer!     


Kommentarer
Postat av: Sadjad

Tur att min hygien är fantastisk...puss

2008-01-07 @ 17:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0