Publicerat: 2008-01-12 Klockan: 15:51:42

guinness rekordbok?

ja snart måste jag väl ändå platsa där. jag tror att jag snart kan erhålla rekord i att producera mest snor. det är inget skämt. det är den brutala äckliga verkligheten. jag har nog inte blivit riktigt frisk sen i november då jag var hemma från jobbet. men vad ska jag göra? det släpper ju aldrig. då har jag testat naturpreparat, receptbelagda preparat, alkoholintag, avstå från träning, träna som en idiot. men vad jag än gör så blir jag inte ordentligt frisk.

mer eller mindre sjuk. just nu är jag mer. i förrgår var jag mindre sjuk. men nu har det smygande halsonda kommit. näsan går inte att andas med på naturlig väg och det gör ont i huvudet när jag böjer mig ner.

så har min vardag sett ut sen i nov. mer eller mindre. jag föredrar helt klart mindre.



ja om en vecka åker min vän till frankrike o kommer hem i april. att hon aldrig kan stanna hos mig. charlotte är det då jag pratar om för er som inte listat ut det. sadjad är på stadium cup o jag har tränat, tvättat o städat. till o med läst i böckerna till mötet på måndag. snart ska jag in i duchen o göra mig fin till kvällens fester. vi kommer starta här. sedan varva festligheterna mellan tomas o ullis. så imorgon när vi har desperet kväll kommer jag som vanligt vara bakis. nejdå annie brukar vinna där. imorgon kanske jag bara gör henne sällskap.



tomas är ju en sådan god vän till min sambo sålika själsfrände sålika fästman sålika livskamrat att han gått o köpt ett par innefotbollsskor till sadjad. otroligt snällt av dig tomas. det är en historia av ett par röda fina skor. nu slipper jag tjatet om att han ej har ett par skor. tack tomas. fredrik slipper låna ut sina. mimmi slipper påminna fredrik var hans skor är. ja det är många som står i tacksamhetsskuld till dig nu tomas.

so long...............

Kommentarer
Postat av: Tomas

hehe *ler massor*

2008-01-12 @ 20:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0