Publicerat: 2008-01-29 Klockan: 22:17:06

göteborg



en helg i göteborg. vad kan hända? vad kan ske?



jo ett afterwork på excet tillsammans med linda o stina. gratis mat o halva priset i baren. succé. att ha brad pitt där som vakar över en är ju inte heller fy skam.



en cool lägenhet som stina delar med 3 av hennes kompisar. eastern promises. lika bra film som jag hoppats på. shopping. mat. fika. promenad i ösregn. museum. underbar utställning. gothia towers (hette de så?), heaven 23. snabb hiss. många olika transportmedel.



utgång. mat hos ia. buss till en förfest i hisinge. ducka - annars pang pang skämtade ia. jossan förstod inte riktigt det roliga i skämtet. haha.. roliga människor. anknytningar till norrköping. kanske världens vackraste dialkekt, ja vår dialekt alltså. taxi till nivå. kö.



drinkar. shots. vem betalade allt egentlingen? var det du stina? dans. trängsel. rökrum. yrsel. skoskav. svarttaxi. fyllemat. telefonterror till mi love. slockna fort.

tack stina! alltid lika roligt att träffa dig o nu har jag fått en större inblick i din värld. nu vet jag ju till o med var korsgatan ligger! du är välkommen på lördag om du känner för det ;).

varför så sen uppdatering?

i söndags var jag alldeles för seg.
igår var jag på föreläsning med jobbet.
idag har jag haft massage i 2 timmar. ja ni läste rätt. 2 timmar.
så nu på kvällskvisten efter god mat o planet terror hade jag äntligen ro.

mest bilder. så blir det ibland. kortfattad men informativ text.

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Tack så mycket, det var en stor lättnad! Särkilt nu efter samtalet med Erik... Jo jag uppskattar också ärligheten, var dock ovan med HUR ärlig han kan vara nu efter så pass lång tid. Du ser ut att ha haft en rolig helg i gbg, härligt! Ta hand om dig! Puss

2008-01-30 @ 08:19:49
URL: http://hillevilarsson.blogg.se
Postat av: Jenny

tycker du? söt du är.. men jag är själv aningen skeptisk till hårfärgen at this moment. fast det kanske bara handlar om att vänja sig.. :) usch, jag har så tråååkigt. vad kan man hitta på när man är magsjuk? några förslag till en rastlös & lätt illamående själ? :)

2008-01-30 @ 20:43:52
URL: http://jennysoderberg.blogg.se
Postat av: Annie

Hej! Mysigt med en helg i Göteborg! Här i Stockholm är det full fart; skola, jobb, aktiviteter.. Hoppas allt är fint! Puss

2008-01-30 @ 21:14:16
URL: http://allaflickor.blogg.se
Postat av: Milla

Vilken helg och vilka härliga bilder. Lika roligt som vanligt när du är på plats =). Puss

2008-01-31 @ 18:35:20
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0