Publicerat: 2008-01-20 Klockan: 17:06:23

en dag för eftertanke och stillhet..



2 år...

Hur kan 2 år passera så fort? Trots att det känns som om det var evigheter sen vi satt där i sängen hos Michele så känns det som det var igår jag höll om henne och kramade henne. Eller som igår när vi skrattade tillsammans på Kreta. Det känns som igår när vi messade till varandra eller när jag fick vara hjälp till hennes "pojkproblem".

Men imorgon, den 21/1 -08, är det 2 år sen hon lämnade oss.

Du fattas oss Michele. Du fattas mig. Jag hoppas att du har det bra där du befinner dig och kan äta hur mycket ahlgrens bilar som du vill. Säkert lyssnar du på någon dålig pojkbandslåt och ligger och solar på någon strand med en drink i din hand...

Michele. 2 år. Lilla ängel.

Ibland gör sig saknaden påmind, ibland gör det ondare. Men hur ont det än gör så minns jag dig numera med ett leende. Min lilla älskade snuttunge....

Michele.. jag älskar dig fortfarande lika tokmycket.


41390-2773

Kommentarer
Postat av: Sadjad

Jag tror att hon har det bra där hon är...Puss

2008-01-22 @ 12:32:59
Postat av: Sofie

Hej Jossan,
sorgligt att läsa.... Men jag tror, o hoppas, att hon har det bra där hon är nu! Tänker på dig!
kramar Sofie

2008-01-23 @ 13:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0