Publicerat: 2008-02-09 Klockan: 17:03:54

taget från alex

Hittade denna hos alex!

Skulle du lämna Sverige för "din största kärlek" om du visste att du aldrig skulle kunna återvända?

Svar: Oh.. med stor ångest så skulle jag nog göra det. om jag kände att det verkligen var min stora kärlek, men då skulle jag vara väldigt säker. så skulle jag köpa ett hus bredvid vårt där min familj och mina vänner skulle komma och bo med jämna mellanrum. men som sagt jag skulle vara väldigt säker för min kärlek till sverige och de som finns där är väldigt stor!


Skulle du kunna mörda någon i någon situation?

Svar: Nej. Aldrig. jag skulle kunna ha ihjäl någon i självförsvar. men inte mörda någon rent av. inte ens i hämnd. jag skulle nog så gärna vilja om denna någon hade gjort något mot någon som jag älskade. men nej. jag skulle aldrig sjunka till den nivån själv plus att denna någon har en egen familj som då kommer bli drabbad. en ond cirkel..


Du blir kär i din bästa väns pojkvän/flickvän. Vad skulle du göra?

Svar: Oh fy vad hemskt. jag skulle förbjuda känslorna. en bästa väns pojkvän är ett big no no. skulle de sedan bryta upp och känslorna vara besvarade så skulle jag prata med min bästa vän och se vad denna säger i frågan.

Skulle du sälja din vänstra tumme för 200.000kr?

Svar: Nej jag tar hellre ett banklån.


Du får reda på att din pojkvän/flickvän har deltagit i en porrfilm. Vad skulle du göra?

Svar: Troligtvis få avsmak för min pojkvän och troligtvis bryta upp mitt förhållande. min pojkvän får gärna ha haft sex med många människor men skulle han ha spelat in en porrfilm så skulle våra värderingar gå isär lite för mycket. (om det inte var en privat film såklart.....)


Skulle du kunna offra dit liv för någonting/någon?

Svar: Ja då. vad svarar man på den. det skulle jag nog kunna göra. svårt att sätta mig in i den situationen. men i någon suspekt situation skulle nog det kunna kännas rimligt.


Om du misstänkte att din flickvän/pojkvän var otrogen mot dig, skulle du läsa hennes/hans dagbok?

Svar: Jag skulle nog bra gärna vilja men jag skulle konfrontera min pojkvän.


Du är hemma ensam. En främling knackar på din dörr och säger att han blir jagad av en mördare och behöver låna telefonen. Skulle du släppa in den personen?

Svar: Ja med största sannolikhet skulle jag det. dumt jag vet. men vad fan jag skulle nog bli så chockad. jag skulle ju självklart läsa av situationen först och titta i titthålet. kanske skulle jag inte ens öppna dörren...


Du hittar en plånbok på gatan med 10.000kr i. Skulle du behålla den?

Svar: Ja tyvärr. Om jag inte såg när personen i fråga tappade plånboken. då skulle jag lämna tillbaks den direkt. Jag är nog så hemsk att jag skulle ta pengarna och sedan lämna in plånboken. va fan har man 10 000 kontant i plånboken måste man ju vara astät.


Skulle du kunna dränka en kattunge för en resa till Paris?

Svar: Aldrig.


Ditt hus brinner och du kan bara ta med dig en sak, vad skulle du ta med dig?

Svar: Svårt val mellan fotoalbum och dagböcker. Men troligtvis dagböcker då jag kan komma åt många av mina foton på andra sätt.


Du har tre val. Skulle du rädda 10.000 människor i Indien, 40 människor i din skola eller din bästa vän?

Svar: Min bästa vän. jag skulle bli egoistisk och tänka vem jag har störst vinning av. vem jag har en relation till. 10 000 männsikor dör titt som tätt i världen och jag blir påverkad. 40 människor dör någon enstaka gång från Sverige och jag blir bestört. Om min bästa vän skulle dö skulle mitt inre också dö.


Din bästa väns pojkvän/flickvän är otrogen mot henne/honom. Du gillar din väns partner mycket.
Skulle du berätta för din vän att hennes/hans flickvän/pojkvän var otrogen mot henne?

Svar: Först skulle jag ta kontakt med den otrogna och sätta hårt mot hårt. Berättar inte denna direkt så skulle ja be min bästa vän att konfrontera hennes man. berättar han inte då heller så berättar jag.



sadjads pappa och hans 2 fastrar har varit här på födelsedagsmiddag. om en timme kommer vännerna för kalas.

vill ni ha underhållning? läs på denna blogg. läs även gamla inlägg!

http://twoforone.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Sadjad

Läsvärda tankar som alltid my love...Tack för att du alltid ställer upp. En sista sak, en tumme mer eller mindre?? PUSS

2008-02-09 @ 17:16:03
Postat av: Milla

Josefine Spalle, tänk om det är någon som har sparat hela sitt liv för de 10.000 och ska gå till ticknet och köpa sig en resa, ajajajaj =)

2008-02-10 @ 19:28:58
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0