Publicerat: 2008-02-23 Klockan: 16:35:20

jumper


ja jag pratar inte om den gamla popgruppen jumper och inte heller om någon nyinköpt tröja utan om filmen jumper. den såg vi igår. nja. bra fredagsunderhållning men jag kommer nog aldrig se om filmen!



i måndags var jecka och jag bortbjudna till caroline o erika för att äta middag. de bjöd på supergod middag a la olearys. rätten som jag och caroline åt varje vecka på olearys förr. sedan fick vi efterrätt och fortsatte att prata och mysa.

igår var sadjad och jag bortbjudna till milla o osse. vi hade önskat tacospaj och det var också god efterrätt. vi skrattade och hade det riktigt roligt. efter maten blev det som sagt biofilm. där även pierre och mackan med vänner var.



idag är vi stödfamilj likaså en stund imorgon. jag har dock tränat ett stenhårt pass med syrran. efter det gick vår lilla "familj" ner till mcdonalds. nu leker vi här hemma.

puss o hej

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag håller med om att det var en okej film men en gång räckte. Tack själva för en underbar kväll med många skratt. Puss puss

2008-02-24 @ 11:11:46
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0