Publicerat: 2008-02-10 Klockan: 16:56:00

fortfarande risig

ja jag ligger i soffan med datorn på magen. den är varm och det känns gosigt mot magen. igår var det en kalasdag. först kom farhad och fastrarna på besök. vi åt, fikade och sadjad öppnade presenter. sen kom karin, conny, carita, niklas, milla, osse, pierre och levin. i den ordningen.

det som skulle vara en relativt lugn kväll slutade i en dimma. och idag önskar jag att det hade varit en lugn kväll. vi åt, drack, hade en namnlek, drack och pratade. det var roligt. kvällens nota hamnade hos pierre. tack pierre. på palace dansade vi och drack. jag fick äntligen träffa jenny. trevlig tjej det där.

hemma mådde jag inte alls bra. sadjad fick ledsaga mig. natten överlevde jag. och tydligen kommer jag överleva dagen. på något sätt. man united fick däng av svennis gäng vilket inte är populärt här hemma....

bilder från gårdagen..

             

veckan blir en bra vecka.

må - jobba plus fixa naglar
ti - jobba plus ha lite födelsedagsmys för sadjad
on - jobba plus träna rolig combat
to - jobba plus gå ut och äta med älsklngen för att "fira" alla hjärtans dag
fr - jobba plus softa med älsklingen
lö - träna combat plus ha date för älsklingen
sö - desperete housewifes hos milla

som ni ser så är det mycket tid med älsklingen denna vecka. det är därför jag vet att det kommer bli en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Ulllis

japp det höll=) men behöver nog ändå fästa upp det lite till=). En fika snart kanske?
Hoppas att allt är bra. Såg ut som en kul helg!
kram

2008-02-10 @ 19:17:58
URL: http://plastictrash.blogg.se
Postat av: Ulllis

tack! skulle det stå med=)

2008-02-10 @ 19:19:07
URL: http://plastictrash.blogg.se
Postat av: Milla

Tack för en kul kväll, lider med dig att du mår dåligt, själv är jag bara trött. Puss puss

2008-02-10 @ 19:29:30
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Sadjad

Älskade dom två sista raderna...PUSS

2008-02-10 @ 20:33:53
Postat av: Jenny

haha, ja pierre sa igår att du vart lite väl fuller i lördags. men vadå, så kan det vara! :) jag som är en förståndig (läs: tråkig) ung dam dricker mycket sällan så jag mår dåligt dagen efter. eller under samma kväll som jag dricker. hoppas det känns bättre idag iaf! :) Kram

2008-02-11 @ 14:03:48
URL: http://jennysoderberg.blogg.se
Postat av: Johanna

mycket tid med älsklingen är alltid trevligt.... jag får väl några ytterst få med min denna veckan...bläää :(

2008-02-12 @ 17:59:25
URL: http://misseverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0