Publicerat: 2008-12-09 Klockan: 16:42:04

nostalgi

ibland solar jag solarium. på sistone har det blivit på world class eftersom det är där jag tränar. idag blev det på sol och motion då jag hade några ärenden på stan. sist jag solade där var kanske någon gång på högskolan och innan det var det under gymnasietiden. nu till nostalgibiten. jag tror fan inte de har bytt skiva. det kändes som om jag var 18 år och skulle ut och festa. när jag hörde musiken och la mig där så fick jag de där förväntansfulla känslorna som man alltid hade dagen innan fest och man gick och solade för att bli lite brun.

hihi.. jag fnittrade ett bra tag innan jag kunde fokusera på att försöka somna. mm det är det jag gör nu för tiden när jag solar. sover. jisses vad jag har blivit gammal.

Kommentarer
Postat av: Sadjad

Snart är vi i musse land med massor av vanlig sol. PUSS

2008-12-09 @ 17:20:42
Postat av: Malin

De é rätt man ska sova då.

2008-12-09 @ 19:48:55
Postat av: Johanna

haha jag somnar med alltid när jag solar.... =)

2008-12-09 @ 20:23:06
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0