Publicerat: 2008-12-30 Klockan: 17:41:21

ikea

ja nu är äntligen lägenheten färdig!! inte så att den inte varit det men nu är allt lulllull på plats. vilket innefattar överkast, nya kuddar, ramar, lampor, ny matta och sådant. känns perfekt! vi som gjorde denna dag...



nu har vi precis varit i centrum och hämtat alla bröllopsbilder så nu ska jag sortera ca 800 bilder i olika storlekar som ska till olika adresser... för många skulle det vara pust och stön. för mig och mitt ordningssinne är det som att vara i himlen.

så nu har jag inte tid att sitta här längre....

Kommentarer
Postat av: linda

vad kul att sitta och titta på alla bilder, ni sås ut att haft det bra, själva åker vi på tisdag till teneriffa, ska bli skönt, önskar er ett riktigt gott nytt år, vad är eran nya adress puss linda larsson

2008-12-31 @ 11:51:45
Postat av: sara

tack söt :) mm egentligen borde man ju klaga men det jag kommer ändå ingenstans med :( dessutom är idioten inte värd min dyrbara enegri!! :)



va bruna ni är till skillnad från en annan blekfis ;) va gör ni till nyår?antar att ni inte ska med till carl-johan? Har inte hört ngt om det iaf ;) kram på dig

2008-12-31 @ 12:28:53
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gott nytt år! Du får din present nästa=) Kram

2008-12-31 @ 13:42:15
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

GOTT NYTT ÅR!

2008-12-31 @ 15:54:08
URL: http://beatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0