Publicerat: 2008-08-22 Klockan: 15:57:16

the shining.... anyone?



sadjad och jag såg the shining nyss. han hade inte sett den kultfilmen så jag var ju tvungen att förgylla hans liv med den filmen. igår var vi i vasa parken. där var den. labyrinten. dock något mindre...



som jag nyss skrev så var vi i vasa parken. vi lyssnade till symfoniorkesterns konsert. oj vad vuxet det lät. men nu ska jag chocka er rejält. jag är 28 år. det måste nästan räknas som vuxet. det är ju faktiskt en väldans många år. men det var ritkigt bra och det spelades bland annat en queenlåt som jag fullkomligt älskar. efter timmen i vasa parken så köpte jag den obligatoriska sockervadden. me love that kind of shit! sedan promenerade vi vidare och lyssnade ett tag på det jobbiga bandet kalle bah som tydligen hela norrköping bara älskar, inklusive min sambo.

när de hade spelat klart gick vi och hälsade på mackan på pappa grappa. han var lycklig!! nu jobbar han nämligen med det han älskar! grattis mackan! och tusen tack för den sjukt goda chokladen. jag kände mig störtcool med min lilla mugg. de som dricker kaffe får alltid sådana där små muggar "to go" i deras stressiga karriärsliv (ja på film iallafall). nu fick jag känna mig sådär fasligt chic som jag tycker att de ser ut att vara i filmerna ;)






här är bilderna som ej laddades upp i förra inlägge



snart kommer erika, tomas o emma och hämtar upp oss. vi ska ämligen till jecka, danne o evvan på grillmiddag! synd att caroline o andreas inte kunde hänga med bara. men vi kommer få det mysigt ändå! jag gör potatissallad nu!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Det kunde man väl ge sig på att ni skulle bjudas på taco =). Ha en riktigt mysig kväll så ses vi imorgon. Puss puss

2008-08-22 @ 16:26:07
URL: http://www.millasblogg.com
Postat av: Jools

Hello! Tack för senast! Måste bara säga att till o med jag har sett the shining=)!! Ha det så skönt i helgen! Hoppas att vi ses snart igen. Kram J

2008-08-22 @ 17:46:50
Postat av: Annie

2008-08-22 @ 18:55:09
Postat av: Annie

O ja, det har varit underbart! Har förstått att det har varit dåligt väder här hemma så då känns det ju ännu bättre..=) Det är verkligen roligt för du har skrivit om några filmer det senaste som man bara måste ha sett och jag har inte sett en enda av dem! Är jag koko? Och så vill jag säga att jag också alltid känner mig väldigt New-Yorkig när jag halvspringer med en take away mugg (som innehåller varm choklad..eller vatten..). Puss

2008-08-22 @ 18:58:35
URL: http://allaflickor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0