Publicerat: 2008-08-12 Klockan: 16:11:44

me&i

jag har varit på mitt första klädparty ever. ni som har barn vet att me&i främst har barnkläder men också till föräldrar, dvs oss vuxna. jag beställde faktiskt 3 plagg. bild kommer när leverans kommer. jecka hade dragit ihop ett helt gäng tjejer...



tack jecka för kvällen den var rolig. fick mig att sakna divazgänget faktiskt...

ikväll ska jag ta det lugnt här hemma. alone. sambon ska till sin far och sedan ska han till idrottsparken och få se sitt älskade ifk förnedras ännu en gång. själv ska jag sitta här hemma och följa samma match på tv. med ett hånléende.

de följande 2 dagarna har vi jobbaktiviteter på kvällarna, föreläsning och upptaktsmöte i kommunen på flygeln. på fredag kommer ungarna till jobbet på em och så ska vi vara barnvakt till lördagen! får se vad vi hittar på för kul!!

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Ja håller me dig Loppan, ibland saknar man den tiden, vi kanske skulle dra ihop en liten träff =)

2008-08-12 @ 20:55:58
URL: http://angeliqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0