Publicerat: 2008-08-01 Klockan: 18:37:05

inte ett steg utan min stegräknare..



som ni ser. mitt lilla räkneverk följer mig om dagarna. för att se att jag kommer över 10000 steg om dagen. o det har kag gjort varje dag på semestern utan en dag. men då var jag så fruktansvärt bakfull så den räknas inte.  igår var det dags att tvätta den bil vi har fått låna i 3 veckor. så nu är den ren o fin. vi passade även på att tvätta pappas bil. vi är jag och pappa. sadjad agerade fotograf istället. idag är vi såhär glada. har nyss varit nere i sjön och badat och tvättat håret. det börjar bli sjukligt. jag har badat 2 dagar på raken. det är inte likt mig. vi är ensamma i stugan idag och ska äta tacos. mums!



pierre jag såg att du ville titta i bibeln. det kommer du få. vi kan ju titta ut ett datum för mat, film o bibeln tillsammans med julia o sadjad. imorgon spelar sadjad cup här i kårtorp. ska titta lite på honom om det inte skulle spöregna som de säger att det ska. på söndag ska niklas (caritas sambo) fotografera mig o karin. yihaa! det ska bli kul!

nej hej då o vi hörs snart igen

Kommentarer
Postat av: jessica

badat igen ska ja tro på det? ser ut som ni med haft en toppen dag, du är ju tokig med din stegräknare.hehe pussar

2008-08-01 @ 23:09:57
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0