Publicerat: 2008-08-16 Klockan: 15:46:58

byggare gustav



igår kom ungarna till jobbet. syrran o wallentin skulle till järvsö på kalas o då ryckte barnvakterna in. vi åkte hem och började bygga lego som fanns hos oss. efter att gustav byggt halva bygget efter ritning så visade det sig att det saknade bitar. hmm. jag skulle blivit vansinnig men tydligen har gustav inte ärvt mosters temperament. han startade upp ett eget bygge istället, utan ritning. han fick dock avbryta för det väntade bus i folkparken.



mmm.. ni ser hur stabil jag kände mig däruppe, NOT. ungarna hade kul och sedan gick vi till babel och åt. dit kom eljas, dennis o ninos också. emil tyckte att sadjad kände alla ett tag... :) hem igen!



där fortsatte byggare gustav att bygga sitt flygplan utan ritning. här är resultatet. han tyckte det var knepigt ibland då han fick hitta på lösningar för att fästa plattorna under. ja du gustav. moster är imponerad. sadjad också. emil fick assistera genom att hitta de rätta bitarna. han byggde ett litet plan som var en rymdraket!

idag har vi varit på busfabriken. andra helgen i rad. snart fårt vi nog klippkort.... nu ska vi ut och äta. vrålhungrig.

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad trevlig ni verkar ha och vilka byggen ungarna har gjort, jag är imponerad. Puss puss

2008-08-16 @ 17:38:57
URL: http://millasblogg.se
Postat av: jessica

gud jag skulle med bli tokig om det saknades en sak =) verkar som ni haft de toppen.tips = 10 kort finns på busfabriken så får man lite rabatt puss pådig

2008-08-17 @ 08:13:20
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0