Publicerat: 2008-04-05 Klockan: 20:01:01

landet

ja denna helg är vi stödfamilj. planen gick åt badhuset men den blev ändrad till landet och en vistelse hos mina föräldrar. o det gick minst lika bra!

nu ska vi äta lite mat och sedan natta pojken. sen ska jag o sadjad få lite egentid i soffan. en försmak på föräldraskap;).

vår hemtelefon är trasig. troligtvis är det något på linjen. irriterande. tele 2 gör en felsökning och vi kommer få svar nästa vecka...

NU. en rolig sak! vecka 6 2009 kommer vi åka till sälen. när syrran bokade det fanns det bara 2 stugor kvar. herregud vad folk är ute i god tid. vi kommer även denna gång bo mitt i lindvallen. men jag ska visa sadjad hundfjället och toppstugan. om jag nu får upp honom så högt upp i liften!

image2933

Kommentarer
Postat av: Pierre

Jävligt snygg bild måste jag säga! Vem har tagit den?

2008-04-06 @ 16:09:16
URL: http://pierretauberman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0