Publicerat: 2008-04-24 Klockan: 18:44:07

ett stort leende

precis den responsen fick jag av "min" tränare idag. efter passet gick hon fram och sa;

jag blir bara ett stort leende när jag tittar på dig!

image2987


det kändes som en väldigt fin komplimang och jag är glad att hon sa det. det behövs så lite för att få en annan människa att bli glad!


speciellt när det kommer från en "okänd" människa. och det är ju iochförsig dumt att det är så men det är ett helt annat bloggämne.

älskar dig sadjad! hoppas du blev glad nu!


Kommentarer
Postat av: Sadjad

Underbart my love! Älskar dig Puss

2008-04-25 @ 12:42:09
Postat av: Annie

Oj oj vad vi ska rocka på Palace!=) Hälsa Alex så mycket, träffar kanske honom ikväll också iofs.. Puss!

2008-04-26 @ 14:05:20
URL: http://allaflickor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0