Publicerat: 2007-09-27 Klockan: 21:29:04

jag är kär!

ledsen sadjad men denna gång handlar det inte om dej. jag blev kär idag. jag har inte varit en flitig tittare av idol utan kikat någon gång då o då.  men idag blev jag kär. objektet heter amanda. jag säger bara oh my fucking god. snyggare o coolare brud får man fan

leta länge efter. och sån jävla röst. she gives me the chills. in a good way!

jag blev kär igår med. då var det en herre. en herre med namn daniel. inte i närheten av lika snygg som amanda men oh vilken cool personlighet. o även där vilken röst.


image2413

image2414


japp där är de. mina nya objekt som sadjad kommer att få tävla mot några månader. jag har ju även en förkärlek för patrizia och sam. ni vet det där killen som de har förvandlat till en vanlig kille från att vara "hej o hopp här kommer jag!"
 
imorn är det date dags. sadjad ska anordna en kväll enbart för mig. sweet! på lördag ska jag träna med min syster o även gå en promenad med henne. sen ska jag träffa jecka o evvan. kvällen avslutas tillsammans med sadjad hos mimmi på inflyttningsfest. söndagen kommer sadjad o jag mysa på o sen gå på bio o se bourne!


Kommentarer
Postat av: Sadjad

Ok jag får väl ta det...Jag har ju Ronaldo! Puss

2007-09-28 @ 10:05:27
Postat av: Erika. Pihl

Tänkte att ja för en gångs skull lämnar en kommentar,,,läser ju annars din blogg flitigt!!!
Håller helt med dig om idolerna,,,jisses så duktiga dom är....Tror grabben kommer vinna allt!!!
Tack å hej =)

2007-09-28 @ 15:18:32
Postat av: PB

Jag håller med dig till fullo. Amanda är min favvo, så vacker och vilken sångröst!!
Puss

2007-09-28 @ 19:34:15
URL: http://peggyvivian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0