Publicerat: 2007-10-31 Klockan: 17:25:36

utsikten från vår toalett

41390-2523

ja det är nämligen såhär att mina gullungar gav sadjad en ronaldoplanch i inflyttningspresent. de tyckte väl att han skulle få ha lite mer av sina saker hemma. så den här utsikten har jag nu när jag sitter på toaletten. kanske inte helt fel ändå ;)

41390-2522

vad gör jag annars? bor hos milla. inatt är sista natten sen ska jag återvända hem till min sambo. på fredag är det pink ladies kväll. på lördag ska mi love o jag TA DET LUGNT. satan så skönt. på söndag blir det först softish mode. kanske en promenad runt strömmen först eller vad säger du mi love? *fjäsk fjäsk* sedan är det desperetkväll hemma hos milla! yihaa!

Kommentarer
Postat av: sadjad

Med tanke på den vackra bilden så är en promenad inte utesluten...puss

2007-10-31 @ 18:23:46
Postat av: Caroline

Du, den utsikten kunde verkligen inte vara bättre! Han är en riktig goding... hehe

2007-11-01 @ 09:09:50
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Milla

Tack för underbart sällskap under denna vecka, vi får väl se när det blir nästa gång om du orkar =). Puss puss

2007-11-01 @ 14:44:57
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0