Publicerat: 2007-10-24 Klockan: 18:52:09

utmanad! igen!

Mattias har utmanat mig att skriva sju sanningar om mig själv.
Det kan ju inte vara så svårt...


Här är reglerna:

  1. Länka till den som utmanat dig.
  2. Berätta sju sanningar om dig själv.
  3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
  4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Jaha då skall vi se hur detta går....

  • Jag kan helt seriöst tro att jag har en lätt form av autism ibland. Kan ha grymma ritualer för hur jag vill att saker ska vara.
  • När jag var 15 år skulle en kille ringa mig som ville träffa mig. Jag ville inte men sa inte det direkt till honom. Så jag låtsades att jag var min 9 år äldre storasyster när han ringde. Problemet var bara att rösten som jag från början förställt blev mer o mer min egen. Han lät ganska tvivlande.
  • Jag är ofta så framåt att de flesta av mina vänner brukar likna mig vid ett x2000 tåg. Jag vet att detta inte alltid bara är positivt men jag kan faktiskt vara ett långsamt intercity tåg också;)
  • Jag är bra på att laga mat. Det ni! Jag har en bild av mig att inte vara det. Men jag kan laga det mesta - jag tycker bara inte att det är så kul. Baka däremot det är så sjukt tråkigt!
  • Jag ser fram mot att få lön. (Lustig sanning va) Men anledningen kanske inte är densamma som er. Jo för att kunna göra räkningar o ha ordning o struktur på min ekonomi. Sådär ja där kom sanning 1 in igen...
  • Jag älskar att handla. Jag tycker det är så kul. Plocka ner det jag vill ha. Jag tycker till och med att det är kul att lägga upp varorna på rätt sätt (sanning 1 igen) och att packa  ner varorna. För att inte prata om att ställa in dem i kylen. Me love it!
  • Jag har en grym dödsångest. Inte bara över min egen död. Utan bara tanken på att mina föräldrar troligtvis kommer dö före mig kan få mig att må dåligt hur länge som helst. Med mig själv är det nog inte döden som skrämmer utan tanken att bli gammal och ännu en gång bli ett barn.


Sådär ja. Då var jag klar med min utmaning.

Utmanar härmed:

  1. Milla
  2. Sadjad
  3. Pierre
  4. Annie
  5. Caroline
  6. Fade
  7. Jenny

Kommentarer
Postat av: Sadjad

du är grym i köket my love...abc haha! Puss

2007-10-25 @ 17:08:56
Postat av: Jenny

haha, ja det ska du :P när jag får utmaningar eller dylikt så totalvägrar jag. vi har nog alla
våra speciella egenskaper som många kan tycka är lite... udda. min kanske är dusch & hårtvättningen :) det är mkt sällan jag gör det samtidigt & om jag gör det så är det motvilligt, haha. usch! :)

2007-10-25 @ 17:42:41
URL: http://jennysoderberg.blogg.se
Postat av: JK

Du gissa rätt:-) hoppas allt är bra! kram

2007-10-26 @ 08:03:36
URL: http://lindisk.blogg.se
Postat av: Johanna

och jag som utmanat dig... *S* men det är ju redan fixat :)

2007-10-26 @ 17:26:48
URL: http://johanniiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0