Publicerat: 2007-10-14 Klockan: 21:28:31

stockholm



så var vi på väg till stockholm o helt plötsligt svängde en svart racerbil runt o tutade på oss. där var syster med mina 2 gudbarn. vilken underbar början på helgen!



väl i skarpnäck serverades god iransk mat såväl som svensk mat. vi satt o pratade, åt o kollade på sverige matchen.



dagen efter fick vi en riktig "hotellfrukost" o sen så åkte vi in till stan o kikade runt. det var jag som fastnade för en vinterkappa det första jag gjorde. inne i en ny affär. tjing tjing. den var bara min. min mor o far sa "ta nu inte första bästa jacka". vilket är så som jag alltid gör och nog alltid kommer att göra. så jag hängde snällt undan min kappa. en kappa jag bara drömde om då den kostade mig 1300 kr mer än vad jag hade. sen gick jag runt runt runt. det slutade med att jag gick tillbaks och hade en mycket snäll pappa med mig!



tack mamma o pappa för min vinterkappa!

på hemvägen hade vi en gps som faktsikt fungerade. efter maxi lekte jag gps. sväng höger. fortsätt 400 meter fram. jag tror mig hittat en framtida karriär där.

nu har vi myst o ätit tacos. veckan som följer är full av träning, tvätt, fester, middagar o utvecklingssamtal. japp  nu börjas det. alla datum är inbokade så det är bara att sätta sig ned o skriva om mina barn.

puss o hej o tack för en underbar helg i storstan

Kommentarer
Postat av: Maria

Kanonsnygg kappa!!!

puss

2007-10-14 @ 21:39:56
URL: http://peggyvivian.blogg.se/
Postat av: Johanna

Förstår att du fastnade för kappan.Den var supersnygg!... O ja lovar.. vi ska ha det så bra i Frankrike! Ha det så bra i Sverige! Kram Johanna

2007-10-14 @ 22:16:35
URL: http://www.jojoroos.blogg.se
Postat av: Sadjad

Kappan är ju riktigt grym...men det sa jag ju redan i sthlm...puss på dig du är bäst!!

2007-10-15 @ 12:37:27
Postat av: annah

låter som en trevlig sthlmvistelse o kappan passar dej bra!

2007-10-18 @ 08:23:05
URL: http://glitterflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0