Publicerat: 2007-10-27 Klockan: 16:05:57

sambo!

 


ja nu är jag sambo igen! efter 13 månader av att bo ensam ska jag nu ännu en gång i mitt liv påbörja ett "nytt kapitel". denna gång med manchetster united tokiga sadjad azari. den herren sitter just nu i min soffa och ser en manchester match. jag har förstått att det är bäst att hålla sig borta i ca 2 timmar då. haha.. nej då jag får gärna delta där inne i vardagsrummet. frågan är bara om jag vill det.. NEJ!


igår myste vi till det med evas smörgåstårta, bubbelcider o idol. och hur i helvete kommer det sig att sam eller andreas inte åker ut? jag har fått en tredje älskling. christoffer. så nu är det han, amanda o daniel som är mina topp 3.


ikväll vankas inflyttningsfest nummer 2 i denna lägenhet. eller kanske "ihopflyttningsfest". men det är störst andel sadjads vänner o sen en del av mina vip-inbjudna. det kommer bli mycket roligt!


nästa vecka startar vi samboskapet med att jag kommer bo hos milla från måndag - torsdag. ;) då osse är bortrest. men det är bara bra för då får sadjad bekanta sig med lägenheten helt och hållet.

41390-2489

Kommentarer
Postat av: Annie

Grattis till samboskapet och ha så kul ikväll! Ses på söndag, jippie! Puss

2007-10-27 @ 16:09:00
URL: http://allaflickor.blogg.se
Postat av: Ullis

Grattis, hoppas ni får ett mysigt samboskap och ha en kul fest i kväll. kramar

2007-10-27 @ 17:19:02
Postat av: Jk

Grattis till samborna:-) have a nice kväll! kram JK

2007-10-27 @ 19:15:15
URL: http://lindisk.blogg.se
Postat av: Tomas

Tack för en trevlig fest igår!
Och lycka till med sambo-livet!

SKÅL ;-)

2007-10-28 @ 14:43:01
Postat av: Hillevi

Grattis grattis! Va härligt att flytta ihop :) Lycka till med allt! Puss

2007-10-28 @ 15:40:34
URL: http://hillevilarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0