Publicerat: 2007-10-10 Klockan: 16:42:57

efter 13 månader...



41390-2449

Ja snart är det dags. snart är det dags för mig att bli sambo igen. jag har bott i denna lägenhet i snart 13 månader. ensam förutom på helgerna då jag oftast haft väldigt trevligt sällskap. det bästa sällskapet. det sällskapet ska snart flytta in hos mig för gott. för gott. jag släpper inte denna karl. han är för bra för det. han utmanar mig. han får mig att bli galen. han får mig att känna mig levande. han är lika envis som jag. vilket säger en hel del. som sagt det är ett levande förhållande och jag älskar det.


vi pratar. diskuterar. drömmer. vi läxar upp varann. vi får svälja vår stolthet. vi delar våra åsikter. vi delar tystheten. vi tar hänsyn till varann. vi är ömma. vi är rädda om varann och har en ömsesidig respekt som jag värnar om.


det är mitt guldkorn det här. och snart är han en del av min lägenhet. vår lägenhet. det låter fint.


idag är det den 10 okt. om 16 dagar flyttar han in hos mig. min prins. min själsfrände.


41390-2450



idag slutade jag tidigt. sen var det dags för en timmes helkroppsmassage på cissi´s skin and beauty. det var underbart. caroline---> ögonflirt kostar 525 kr o tar 55 min. slänger du på en extra lapp tar det 1 h o 10 min o då färgar de även bryn, fransar o plockar bryn.


annars har det varit sociala sista dagar. i söndags var det ikea med sadjad, mor o far. i måndags hade jag myskväll hemma hos jecka o evvan. o igår åt caroline o jag kvällsmat på världens bar tillsammans.




Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tackar och bockar för infon! Priset var som väntat kan man väl säga...puss

2007-10-10 @ 17:25:14
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Sadjad

Nej inte det bästa sällskapet för det är DU my love...du är helt underbar och det ska bli en ära att flytta in hos dig. ÄLSKAR DIG

2007-10-10 @ 17:45:24
Postat av: Johanna

Grattis till blivande samboskapet =) kram johanna

2007-10-10 @ 22:37:35
URL: http://jojoroos.blogg.se
Postat av: Beata

Söta ni är!
Grattis till sambolivet :) Det är ju för underbart.

2007-10-11 @ 09:52:36
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: Maria

Vad mysigt att ni ska bli sambos :).

Puss å Kram

2007-10-11 @ 17:08:16
URL: http://peggyvivian.blogg.se/
Postat av: Vickzie

aaa det är helt sjukt roligt, haha, har sett det typ hundra gånger o kan ändå inte sluta skratta, haha. händer i helgen då? ska du på festen imorgon? Kramar o grattis till sambolivet :)

2007-10-12 @ 16:33:17
URL: http://vickz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0