Publicerat: 2007-11-30 Klockan: 18:30:29

top model



ja idag har vi varit hemma hos åsa. i hennes o linneas nya hus i smedby. åsa har alltså rivit ner allting i huset. då menar jag allting. ALLTING! nu ska de börja måla o ha sig. vilket slit. sadjad försökte ge en hjälpande (stjälpande) hand.. ;)

vi fick iaf glögg, julmust o pepparkakor. mysigt!

sen åkte vi till filmstan för att inhandla wok o kebab. vem ser vi då sitta på mc donalds. jo hawa. ja alltså för er som inte vet om det så är hawa en av finalisterna i top model. inte min favorit men ändå. jag är ju då total torsk på top model. älskar att se hur de blir stylade o fixade inför fotograferingen. o så satt hon där!

ja annars så är det sådär då. jag är fortfarande sjuk. går snart in på tredje veckan. det har varit feber, hosta, halsont, vinterkräksjuka, feber igen... så om skiten är kvar på måndag går jag till vårdcentralen.

med andra ord så blir det en väldigt lugn helg.

Kommentarer
Postat av: Pierre

Inte ofta man ser sadde slita ;)

2007-11-30 @ 20:19:06
URL: http://pierretauberman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0