Publicerat: 2007-11-08 Klockan: 21:12:03

sandvik gård

ja snart drar vi. mamma, syrran o jag. tillsammans med min moster lollo o 2 av mina kusiner, sofie & petra, ska vi tillbringa helgen på sandvik gård. imorgon vid 17 tiden åker vi. vi kommer då få avnjuta drink plus en 3-rätters middag. på lördagen är det frukostbuffé. fika. 2-rätters lunch. fika. 3-rätters middag. på söndagen är det frukostbuffe samt en 2-rätters lunch. förutom detta svulleri så kommer jag ta en entimmes behandling. jag funderar även på att sola. syrran o jag ska köra vattenjumpa och ett träningspass. plus att vi bara ska slappa, bubbla, ligga o läsa.

NICE!



mi love får vara home alone igen. men jag tror att han överlever. jag kommer ju hem på söndag lagom till hans tv-match. hur kan det vara så då? kunde de inte spela på lördag när jag ändå ska vara borta. hur som helst så ser jag fram mot att slappa o äta god mat. självklart så får min goda vän godispåsen följa med på resan. men det blir nog ingen hemresa för den stackaren. känner jag mig själv rätt så ska jag vara glad om det finns något kvar på lördagkväll.

puss o hej

sadjad........ jag älskar dig ännu mer än någonsin. du är en fantastisk sambo!


Kommentarer
Postat av: sadjad

tack detsamma...du är världsbäst. älskar dig mest.puss

2007-11-09 @ 17:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0