Publicerat: 2007-11-19 Klockan: 20:16:47

julhandel

o så skedde julhandeln så mycket smidigare o tidigare än vad det var tänkt. under lördagen så hann vi med träning, shopping på myrorna inför 80-talsfesten o sadjads skridskokarriär, upphängandet av draperier (tack pappa) - draperierna är en fortsättning på att sadjad flyttat in här och kollar på tv länge. vilket resulterar i en blinkande atmosfär. nu är den borta -, lunchande  på statsmuseumet (tack mamma o pappa) o tro det eller ej nästan all julhandel.



rent impulsstyrt och perfekt innan löning då det knappt var något folk alls på stan. på söndagen fortsatte vi att handla julklappar. nu har vi bara 2 kvar o de vet vi exakt vad vi ska köpa till. det var elvamånaders firande i lördags o jag fick fina;



ja det var bara själva pinnarna jag fick. arrangemanget styrde jag med medan min karl läste aftonbladet på toaletten. tydligen är det väldigt avslappnande!



här är de flesta av våra julklappsinköp!



idag när jag kom till nagelanna så hade mi love varit där o lämnat rosor till mig. så de fanns på plats. han är mycket romantisk den där mi love. o det öppnar upp det för mig med.

snart vankas cityakuten o då ska jag få reda på om min stackars ray dog eller inte. hoppas inte men sadjad avslöjade att det kommer en ny karaktär till programmet idag så då innebär det väl att min lilla ray verkligen blev mosad av lastbilen. FUCK!

annars är det kurs imorn, lärledarutbildning. ser fram mot lördagen då det vankas 80-talsfest!

Kommentarer
Postat av: sadjad

Härligt att handla tillsammans med dig! Att fira jul tillsammans med dig ska bli underbart...puss ps svart gran med turkosa kulor

2007-11-20 @ 19:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0