Publicerat: 2007-11-13 Klockan: 18:20:40

anledningen till varför man INTE ska titta på tv...

jo för att man blir så förbannat ledsen.. herregud jag har 2 bevis på det bara de senaste dagarna.

1. fucking jävla idol. hur kan man? hur kan man rösta ut christoffer? hur kan man rösta ut en karl med en sådan begåvning att jag får gåshud var gång jag lyssnar på honom. för att inte tala om att se på honom. hur tänker folk? hur kan denna begåvning få minst antal röster? skandal.

2. långköraren cityakuten. det har skett förr. igår hände det igen. det som bara inte får hända. en av karaktärerna går en för tidig och brutal död till mötes. mina tårar hade ingen hejd. men jag ska förtydliga att det var precis i slutet så vi tittare vet inte om han har dött eller inte. men vad ska man tro när en stor lastbil kommer i hög fart och mejar ner honom. upprörande.

men kanske också anledningen till varför serien håller år efter år. karaktärerna byts inte bara ut eller flyttar utan det är action i denna serie.

ja och nu är det som så att jag inte ens tittar på tv ofta. och ändå har jag hunnit bli upprörd vid 2 tillfällen på ett par dagar. maximal otur.

här är min fina present som jag fick av sadjad när jag kom hem från sandvik!

41390-2555

Kommentarer
Postat av: sadjad

Börja aldrig följa något lag på tv! det kan vara deprimerande om något. PUSS

2007-11-13 @ 19:43:16
Postat av: Pierre

Jag har inga ord...vilken..skapelse...
Repris på vad!! Nae nae...

2007-11-14 @ 02:00:04
URL: http://pierretauberman.blogg.se
Postat av: Caroline

Oh snygg smyckes-hand! Stylish! Vilken snäll sambo.

2007-11-14 @ 08:28:25
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Annie

Haha, okej. Kul att du försökte iaf! En annan anledning till att man inte ska titta på tv är för att man inte pluggar då..=) Puss

2007-11-14 @ 16:12:17
URL: http://allaflickor.blogg.se
Postat av: Ullis

Det där mailet du skicka var ju livsfarligt...höll på och flyga upp i taket...haha men det fungerade ju tydligen=). Hoppas allt är bra kram

2007-11-15 @ 14:54:24
URL: http://plastictrash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0