Publicerat: 2007-05-15 Klockan: 18:20:24

tester...

japp jag har gjort ett test på http://www.karamellkungen.se/candyking/main.nsf?Open  här är svaret;

Chokladokrat är riktiga finsmakare och kännare av det goda här i livet. Och det berättar de gärna för alla omkring. Chokladokrater vill inte på några villkor uppfattas som vanliga i sin smak. De har örnkoll på vad som är bäst, rätt och finast oavsett om det handlar om inredning eller matlagning. Därför kan chokladokrater ibland uppfattas som lite snobbiga förstå-sig-påare. Men chokladokrater älskar också att dela med sig av allt som de tycker om och kan vara en fantastisk källa till nya upplevelser och kunskaper. Chokladokrater är mycket sociala och måna om sina vänner. De bjuder ofta på fest och tycker om att överraska med presenter.

nja., kanske det kanske!!

här kommer ett annat test.. test o test.. frågor o svar grej!

Vad heter du: Josefine Karin Spalle
Var bor du: Norrköping
Trivs du där: Oh ja jag stormtrivs i den här staden!!
Brukar du läsa horoskop: Nej.
Festar du mycket: Nej inte sen nyårsafton.. Enbart 2 ggr i månaden nu..

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit
Brukar du bli för full: Ja det händer
Äger du ett busskort: Nej.. cyklar o går!
Vad åt du till frukost: Yogurt med bär i.
Har du haft sex idag: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Utlandsresa o efter det samboboende.
Hur svarar du i mobilen: Hej.
Antal timmar sömn inatt: Åtta.

Sov du ensam: Ja det gjorde jag..
Din hobby: Sadjad, familjen, vänner, film, träna, vara social, festa, desperet housewifes mm
Vad åt du senast: Makaroner, tacoköttfärs o sallad.

Vem fick du sms av senast: Sadjad  
Vem ringde dig senast: Pierre
Godaste ölen du druckit: Budweiser
Vilka hårfärger har du haft: De flesta
Vad såg du senast på TV: Melodifestivalen
Vad läser du för bok just nu: Michael Moore bok..  

Längd: 173
Skostorlek: 40

Hårfärg: Brunt med en massa ljust i
Är du kär i någon: Oh ja!!
Vad gör du om ett år: Om ett år.. Bor med Sadjad o jobbar kvar.. Ja det var väl det. Planerar ännu en utlandsresa förhoppningsvis!

Vilken parfym använder du: Puma, Escada o några fler
Vilka skor använder du: En massa olika
Dagens klädsel: Mysbyxor o myströja just nu

ja detta test gjorde jag i måndagskväll likaså detta test här nedan...

Tre saker jag inte förstår:
1. Varför vi (samhället) fortsätter att pressa o stressa våra små genom massmedia, reklam o andra påtryckningar.. lär er någon gång.. nu talar jag om skönhetsideal!

2. Varför vi bryr oss så mycket om andra människor o hur de beter sig så att vi glömmer bort vårt eget liv o vad vi borde göra.

3. Varför Michele var tvungen att bli sjuk o dö...

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
1. Min mobil

2. Mitt lepsyl

3. En hårsnodd

Tre saker jag gör just nu:
1. Bloggar

2. Läser expressen på nätet

3. Smsar med Sadjad o hoppas att IFK ska få däng..
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Få en familj med Sadjad

2. Resa till olika platser här i världen.

3. Träffa Tarantino

Tre saker jag kan göra:
1. Ha många olika bollar i luften samtidigt!

2. Skriva i all oändlighet.

3. Organisera!

Tre saker jag inte kan:
1. Har svårt att be om ursäkt

2. Ha tålamod med "omöjliga" saker

3. Hålla balansen.. Ramlar jämt..
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Ditt hjärta (du blir lyckligare då än om du lyssnar på vad förnuftet säger)

2. Din käresta

3. Din familj

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Hur man redigerar filmer.

2. Hur man framkallar sina egna bilder i labb (glömt bort.)

3. Svälja stoltheten lite oftare

Tre favoriträtter:
1. Tacos

2. Kycklingfilé, klyftpotatis, tzatziki

3. Pastasallad


ja det var det! imorn är det onsdag o då ska sadjad ordna en date åt mig! längtar! på torsdag är det en röd härlig dag o jag ska umgås med sadjad, stina o maria o så sadjad igen förhoppnningsvis! helgen blir det att grilla med jecka o danne o lillstumpa!

puss o hej

41390-1794

Kommentarer
Postat av: Caroline

Den här bilden är så rolig och söt! Ni har exakt likadana kläder: likadana jeans, grå cardigan och vit top/tshirt...hahaha....sweet!

2007-05-15 @ 20:16:17
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: sadde

Älskar dina svar!!!!

2007-05-15 @ 20:36:56
Postat av: Annie

Jag älskar dina listor, har snott den senaste!=) Tack för i söndags, lika trevligt som vanligt! Puss

2007-05-15 @ 21:58:03
URL: http://allaflickor.blogg.se
Postat av: Caroline

titta på www.bloggtoppen.se
och så måste du regga din blogg för att kunna bli listad! puss

2007-05-16 @ 09:08:24
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: erika

vilken gooosig lista stumpan!!! När och vart är det ni åker?

Puss

2007-05-16 @ 13:40:31
URL: http://erika81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0