Publicerat: 2007-05-20 Klockan: 14:28:50

spontanfest



ja så var det då dags för grillkväll hemma hos jecka o danne.. men eftersom att lillskrutt var sjuk igen så ställde vi in.. sadjad o jag begav oss hem till mina föräldrar som själva är bortresta.. de ska fira pappas 60 årsdag i alperna.. värsta hotellet! (http://www.salzburgerhof.com/index.php) ja men vi skulle ju se matchen så vi var tvungna att bege oss till ett hem med viasat sport. pierre kom även på besök o då var redan jag o mi darling lite på lyset.. o eftersom vi fortfarande var partysugna när klockan slog ca 18.30 o nästan all dricka var uppdrucken så fick mi darling ringa några samtal o helt plötsligt skulle vi ha fest hemma hos mig.. så det var bara att bege sig hemåt..



chappo intog fort kungastolen medan rickard, tom o eljas fick trängas om utrymmet på divandelen.. tomas o fredrik bredde ut sig i soffan.. ja festen började med fotbollssnack för att sedan hoppa in lite på ett sidospår o då var det faktiskt film som var i fokus men sen dröjde det inte lång tid förens det var fotboll på agendan igen.. o hör o häpna när det samtalsämnet var över så blev det poker................. josefine hade roligt trots detta.. vad ska man annars ha ensam tjej på en fest.. haha.. nej om sanningen ska fram så saknade jag mina kvinnliga vänner men de fann jag ute på krogen sen!



muller var beredd denna gång.. efter förra festen så tyckte han ju nämligen att baksmällan infann sig pga av hårdrocksmusiken.. men denna kväll vat han redo att rocka loss! tom o jag fann varann direkt när vi hade samma äsklingsfilmer.. tom jag säger bara johnny fucking depp.. ja sen efter 12 snåret drog vi till baren där maria  kom inhoppandes! o efter det var det palace som gällde där jag hittade annie efter mycket letande! ja o det var den kvällen.. att gå hem tog ca 30 min o det var inte jag som gick långsamt.. hmm.. det var min älskade pojkvän som tog ungefär 10 steg bakåt eller åt sidan o 1 fram.. herregud säger jag bara.. haha..

idag är väl egentligen en dag då jag har mått bättre.. gaah.... men men glasen är diskade o groggarna borta från min åsyn så jag börjar långsamt hitta min vanliga form igen.. har ätit ett par smörgåsar o druckit oboj.. ska snart släpa mig ner till tvättstugan o sedan gå en promenad för att få lite luft.. mi love är i linköping o spelar match.. lider med dig.. ikväll blir det tacos o film.. veckan som kommer är redan fullplanerad (trodde ni annat eller?)
må: planeringsdag o sedan vattengympa
ti: lärledarutbildning o sedan 90 min spinning.. maria vi kommer att dö..........
on: jobb 7-15.30 o sen ska jecka o jag arrangera middag åt caroline o erika
to: jobb 7-13.. fixa naglar.. gårdsfest 17-19
fr: jobb 7.30-16.15 o sen blir det pirates of the caribbean på bio!!
lö: tjejfest på rehabbadet o sen mat på baren o utgång!!
sö: ska vi fira pappa som kommit hem!



veckans citat;

"Visst ska jag slappa på hotellets spa och badlandskap men jag ska också släpa med mina fyra manliga kollegor på en shoppingrunda som de aldrig tidigare upplevt i sina små liv...haha...*evil*" för att läsa mer om detta upptåg ta en titt in hos http://santacarolina.blogg.se/

En rolig alfabetslista.................

Ramlade över den här på en annan blogg. En bokstavslista som ska visa vad ens namn betyder...

A: You like to drink.
B: Everyone wants you.
C: You are really silly.
D: You like to drink.
E: Damn good kisser.
F: You are dead sexy.
G: You never let people tell you what to do.
H: You have a very good personality and looks.
I: You are great in bed
J: People adore you.
K: You're wild and crazy.
L: Everyone loves you.
M: Best kisser ever.
N: You can keep secrets.
O: Awesome kisser.
P: You are popular with all types of people.
Q: You are a hypocrite.
R: Fucking crazy.
S: Easy to fall in love with.
T: You're loyal to those you love.
U: You really like to chill.
V: You are not judgemental.
W: You are very broad minded.
X: Your very good at work/school.
Y: Best girlfriend/boyfriend anyone could ever ask for.
Z: Always ready

J: People adore you.
O: Awesome kisser.
S: Easy to fall in love with.
E: Damn good kisser.
F: You are dead sexy.
I: You are great in bed
N: You can keep secrets.
E: Damn good kisser. 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mitt citat igen!! haha...stackars manliga kollegor, jag får väl sparken på allmän begäran efter den här resan! Vad snyggt du sminkat dig med kajalen! Så ska du ha JÄMT!!! see u on wednesday puss

2007-05-20 @ 20:45:20
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: erika

hihi. vad roligt med spontan grejer!!!! Jippie!
På onsdag ses vi och lördag! Ska bli superduper roligt juh!!!
Puss o kram

2007-05-21 @ 12:44:08
URL: http://erika81.blogg.se
Postat av: Vickzie

aaa jag hörde det, älskar spontan saker, var det kul då? jasså, vad blir det för roligt nästa helg då när det är storraj? kramar

2007-05-21 @ 18:47:47
URL: http://vickz.blogg.se
Postat av: Sadjad

Du är vacker my love...PUSSSSSSSSSSSS

2007-05-24 @ 21:25:14
Postat av: Vickzie

Låter trevligt, vi ska med dricka lite idag o grilla o mysa :) blir det utgång sen då eller? aa har hört att spinningen är grym, vi körde bodypump i onsdag o jag har fortfarande träningsvärk, grymt bra träning ;) kram

2007-05-26 @ 12:37:27
URL: http://vickz.blogg.se
Postat av: Junitjej

Trevlig blogg!!

2007-05-26 @ 22:43:56
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Vickzie

jasså, hade du trevligt då? jag hade inte tänkt gå ut men så blev det ändå ;) man blir alltid lika sugen på att dansa så fort man dricker lite tyvärr. men sen mår man som man mår idag med :( kram

2007-05-27 @ 15:36:07
URL: http://vickz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0