Publicerat: 2007-05-10 Klockan: 19:08:24

Michele

jag har sagt det förr och jag säger det igen... ibland känns det bara tyngre än andra dagar... hur kunde det ske och varför skedde det?

varför känns det ibland som om jag krackelerar..?  varför kommer det en kraft som brottar ned mig ibland? som får mig att vakna upp.. som får mig att inse.. inse att min älskade snuttunge är borta för evigt.. varför hände detta? gaah.. man kan tro att man ska vara klar med dessa varför frågor vid det här laget men så är det inte.. de finns kvar långt där inne och ibland dyker de upp..

det går inte en dag utan att du finns med mig michele.. jag pratar inte lika mycket om dej längre men jag pratar fortfarande lika mycket med dig! det är viktigt för mig.. du kommer alltid att vara min älskade snuttunge..

varför jag har tänkt och grubblat extra mycket de sista dagarna är för att jag träffade på din läkare ulf för ett par dagar sen.. jag höll på att trilla baklänges när jag först såg honom.. han ska inte finnas i dominovaruhuset.. han ska vara i en vit rock på linköpings universitetssjukhus.. det bara högg till inom mig och det kändes som om jag nästan tappade andan.. jag blev helt svimfärdig.. vilka starka minnen han väckte hos mig.. minnen jag trodde jag hade bearbetat.. minnen jag trodde jag kunde handskas med..men jag var helt oförberedd inför detta möte..

det har hänt att jag har tänkt på hur mitt liv skulle se ut om du aldrig blev sjuk.. vad som skulle ha varit annorlunda då.. jag och pierre pratade om det en gång och pierre sa att han trodde att vi skulle ha gjort slut tidigare då.. att pierre och jag fungerade som ett par för att vi hade dig.. jag vet inte och jag grubblar inte om det längre..

för mitt liv är under kontroll.. mitt liv är bra.. oftast är mitt liv helt underbart... jag har min älskade familj, mina älskade vänner, ett härligt och givande jobb.. en fantastisk vän i min exman och sist men inte minst en helt underbar pojkvän som jag kommer få en fantastisk framtid med.. 

men det är dock en sak som saknas i min tillvaro o det är du michele.. du fattas mig alltid men ibland gör det bara mer ont än de andra dagarna.. idag är en sådan dag..

jag älskar dig michele och vi kommer att ses en dag..


Kommentarer
Postat av: Pierre

ja du.....dagarna kommer o går...Är skönt att du vet vad det handlar om, när man vill prata med någon....kram

2007-05-10 @ 20:06:55
URL: http://pierretauberman.blogg.se
Postat av: Caroline

Tänker på både dig och Pierre! Jag tycker ni ska vara glada för att ni har både de bra och mindre bra dagarna..det är de dagarna som påminner er om hur fint det blir när ni möter henne igen! puss

2007-05-10 @ 22:48:13
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Sadjad

Jag finns här för dig...lyssna,prata eller bara få va! Puss

2007-05-11 @ 10:47:53
Postat av: jessica

fy det är så himla hemskt, förstår att visa dagar känns tyngre annars önskar jag kunde trolla,trolla tbx michele. glöm inte att jag finns här =)

2007-05-12 @ 11:27:45
URL: http://jezziee.blogg,se
Postat av: Annah

stor kram till dej min vän!

2007-05-12 @ 12:36:57
URL: http://glitterflickan.blogg.se
Postat av: Hillevi

Förstår verkligen att en sån grej kan få allt att komma tillbaka igen, som du skrev, man tror man har bearbetat allt men ibland dyker det upp saker då man inser att även de jobbigaste stunderna kommer att finnas kvar inom en.. Och nä, frågan varför kommer man nog aldrig att sluta fråga sig..
Stor Kram /Hillevi

2007-05-13 @ 11:17:51
Postat av: Vickzie

hej hej. blev det spinning i torsdags då? måste testa det nån gång, det är ju grym förbränning har jag hört. aha okej, haha, ja o beata ska va med men jag vet inte om det blir så mycket springa ;) kram

2007-05-13 @ 12:39:29
URL: http://vickz.blogg.se
Postat av: erika

skrutta!!! Tänker på er! Och på Michele även jag då och då! En fantiskt liten jänta :-) KRAM

2007-05-13 @ 17:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0