Publicerat: 2007-05-28 Klockan: 22:43:07

badfesten

ja nu får helgen bli bakomfram.. helt enkelt för att jag inte orkar klistra in bilderna rätt nu.. gaah det räcker att jag har laddat upp bilder i över 2 timmar.. bilder som jag ett tag i söndags trodde var gone with the wind.. tacka walle för att de inte var det!



ja igår firade vi pappas 60-årsdag o morsdag.. titta noga på den högra bilden.. försök att se vad som står i ramen.. annars kan ni alltid fråga pappa nästa gång ni träffar honom för jag är säker på att han vill dela med sig av det.. eller hur pappsen...



ja jag sa ju bakofram eller hur.. här är iaf förberedelserna inför middagen! mums vad gott allt blev!



mm lördagkvällen avslutades hos tom på leons.. vi svek kopkins o vandrade till leons i fullt skoskav o allt.. som tur var mötte vi några av sadjads vänner där som skjutsade hem oss. tack tom för god mat.. mums!




sadjad o jag beslöt oss för att dra till leons runt 2.30.. då mötte vi tomas ute.. på baren mötte vi jimmy o erika som var glada i luven o i palacekön in började jag prata med några tjejer (ovanligt.. nej!). ovanligt att ta kort på dem o skicka adressen med min bloggadress till deras mobil...JA..  men men! den ena var ju faktiskt anneli o sen så arbetade den högra på erikas jobb o tjejen i mitten var kusin med ngn av dessa.. hmm.. de var mycket trevliga iaf!



inne på baren träffade jag kusin johan o hans vän henry! karin o jag drog en pose o milla o jag lekte vouge!




ja herregud så fina vi var allihopa! för att se en massa mer bilder surfa in på min pixbox.. länken står under länkar på min bloggsida.. tror det står "min fotosida" eller ngt liknande..



ja lördagen tillbringade vi på rehanbadet, därav badfesten, shit vad det var mysigt! vi röjde loss till boten anna o annan galen musik, myste i bubblet, lekte bomb o bara softade!



eftersom att det var milla o jag som hade arrangerat allt så hade johanna o lisa köpt en varsin present till oss.. vattenpistoler... jag fyllde min med grogg o milla med klorvatten.. sen var leken igång! trist bara när klorpistolen nådde mun o groggpistolen nådde ögat.. mohaa...



såhär mysigt hade vi det från början! riktigt härliga 3 timmar på rehab för att sedan vandra vidare till baren o äta god mat! det hela avslutades på palace o sist leons då!

mer bilder kolla på pixbox!

veckans citat;
"Är det kanske nu man ska tacka för alla år o för allt de gjort för en o ställt upp på? Nee de skulle ta alldeles för lång tid för mig, det är obeskrivligt o oändligt.. Älskar er ♥ och nu har ni gjort mig vuxen nog att stå på egna ben! Tack för att ni finns!"

för att läsa mer om dessa varma ord gå in på http://beatas.blogg.se/ uppskatta era föräldrar nu! visa dem det! älskar er mor o far!!

Kommentarer
Postat av: PB

Jisses vilken kanonkväll jag missade :(. Nästa gång ska jag mä sjuk eller inte ;)
KRAM

2007-05-28 @ 23:06:59
Postat av: Annah

haha galet :)

2007-05-29 @ 10:36:28
URL: http://glitterflickan.blogg.se
Postat av: Sadjad

Krya på dig my love. Tänk sommar tillsammans. PUSS du är bäst

2007-05-29 @ 19:35:05
Postat av: erika

ja fasiken vad roligt vi hade i lördags!!!!! KANON!!!!!!! Tack för att ni drog ihop oss!!! Puss

2007-05-30 @ 10:31:28
URL: http://erika81.blogg.se
Postat av: Milla

Vilken fest, vilken kväll. Älskar dig stumpan, du är den bästa vän man kan önska. Puss puss

2007-05-30 @ 19:29:18
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Vickzie

kanske ska göra det istållet ;) men nu blir det lugnt ett tag framöver, laddar för sommaren :D

2007-05-30 @ 19:37:34
URL: http://vickz.blogg.se
Postat av: Beata

Tack ;)
Kul me massa bilder!

2007-05-30 @ 20:13:16
URL: http://beatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0