Publicerat: 2007-03-28 Klockan: 21:32:11

veckan tickar på..



i söndags åkte jag, mamma, pappa o en bakfull sadjad till landet.. det blev en promenad i solskenet.. (det ska tilläggas att jag i min lunardagbok skrev att våren skulle komma på allvar denna vecka!!) ja som sagt bakfull sadjad.. det var ju lagfest kvällen innan o jag har mer eller mindre smickrande bilder över honom när han kom hem o la sig till ro.. var? fråga honom.. haha..



efter landettrippen var det dags för desperet housewifes kväll!! milla, annie o jag hade laddat hårt inför det! god mat, grönsaker o dipp o efter maten åkte godiset fram.. desperet är bara så sjukt bra!!



igår var mamma o pappa hembjudna till mig på middag.. jag stod för maten o sadjad för efterrätten.. jag fick den här fina blomman av dem! passade perfekt då min orkidésläkting bestämt sig för att sluta blomma en vecka tidigare..



idag var jag o caroline hos linda, wilma o melker.. vi pratade o åt smörgås! det var roligt att träffa de små o givetvis de två stora också.. haha..

imorn är det powerbox med elin o på fredag blir det middag o bio med sadjad, jecka o daniel.. på lördag inträffar det jag väntat på i ett par veckor!! charlotte o magnus stora hemvändarfest!! ihhh så kul jag ska ha det!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

hehe nu var du snabb gumsan! snodde bilder av dig...tack för ikväll! puss

2007-03-28 @ 22:06:38
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Beata

Jo jag tyckte rätt par vann! Rösta t.o.m. på de! =) De va ju klart grymmast!
Tyckte du?

Skaplig träningsverk jag hade i överarmarna efter powerboxen då! ;)

Söta de är min kusinbarn, hehe!

2007-04-02 @ 11:56:14
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: Beata

Oj såg dit andra inlägg nu.. =) Ja vi kommer nog fortsätta köra, iaf varannan vecka, för vi kör ju egentligen step o lowimpact då!

Vart ska du byta då?

2007-04-02 @ 12:54:32
URL: http://beatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0