Publicerat: 2007-03-06 Klockan: 17:26:06

softish...

ja helgen har varit soft.. social o soft..

i fredags var vi sociala med ett litet parti från sadjads familj.. mysigt o mumsigt..
i lördags var vi på bio med de små.. vi såg på bortspolad.. så coola larver/amöbor (?!).. det var hur mysigt som helst..



de små o sadjad (ja de små alltså..) åt på mcdonalds innan filmen.. efter filmen tog sadjad o jag en promenad hem till mamma o pappa.. där vi spelade chicago..



pappa hade dessa kort på hand o lyckades ändå inte ta utgång.. skamligt tyckte sadjad som passade på att fotografera händelsen..

sen myste vi hemma på kvällen..

i söndags softade vi mer.. kollade på film o bara levde skönt.. vi badade bubbelbad o tokskrattade så vattnet yrde.. o skummet med för den delen.. vi var en sväng i smedby.. mer sådana helger tack! vi har det så uberkul tillsammans... nu dröjor det länge innan det blir en sådan helg igen.. men jag lever på minnet!

igår efter jobbet var jag på fräcka fröken med jögge.. det var mycket trevligt.. 2 o en halv timme rann iväg som ingenting.. det var kul! snart ska jag iväg till fräcka fröken för att träffa caroline!

imorn ska vi på middag hemma hos myrbergs.. på torsdag är det tjejkväll o 1-årskalas hos jecka!

puss o hej

Kommentarer
Postat av: Annah

du e utmanad i min blogg :)

2007-03-06 @ 19:02:15
URL: http://glitterflickan.blogg.se
Postat av: sadjad

Ja vi har verkligen kul älskling...du är en pärla haha! puss

2007-03-07 @ 10:30:25
Postat av: sadjad

Ja vi har verkligen kul tillsammans. Du är en pärla älskling. Puss

2007-03-07 @ 10:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0