Publicerat: 2007-06-09 Klockan: 18:24:12

grrrrr.........

ja som de flesta vet så är jag ju på väg till en barfest.. o för att kunna njuta på denna barfest måste jag få ut lite amåaggressioner.. därav grrrrrrrr......... nej då nu överdrev jag bara för att fånga just DITT intresse.. men faktum är att det är 3 händelser de sista dagarna som fått mig att tänka grr.. här kommer de utan inbördes rang..

1.  jag på en parkbänk.
2. 2 småtjejer på en moped.
3. gubbe som samlar burkar

ja nu kanske det låter ännu lustigare.. men såhär är det....

1. ja det är fint väder o jag väntar på milla.. i väntan lägger jag mig på en parkbänk o solar. jag har normala kläder o en COLAburk med mig. efter ett tag samlas det ett gäng belevade människor på en parkbänk en bit från mig. jag hör dem samtala (skrika).. vem är det som ligger på den där parkbänken? det är lotta svarar en gubbe.. en tredje börjar sjunga en sång om någon lotta. alltså tar de mig för en av deras. jaha tänkte jag o satte mig upp lite diskret o fluffade till håret sådär extravagant.. nej stämningen var förstörd o jag vandrar därifrån o sätter mig på en hård sten. *fnys*

2. jag vandrar hem från milla samma kväll. vandrar till sadjad. det är jag o typ en bil varannan minut som finns ute på gatan. helt plötsligt dyker det upp ett muller (jag tänker deathproof då jag såg filmen dagen innan).. vänder mig om o kikar lite sådär i smyg o ser till min lättnad att det är 2 småtjejer på en moppe.. då hör jag den ena säga ;kör på den där tjejen.. den andra säger nej o skrattar.. nej men herregud jävla småungar vad fan är det med er.. jag vet till 99,9 % säkerhet att de aldrig skulle gjort det men vad fan ni ska inte ens ha tanken.. *fnys*

3. mannen som samlar burkar på varje match o ofta inne i stan går omskring med sin barnvagn. han ser att jag har en tomflaska i handen, en tomflaska som jag medvetet sparat för att fylla med vatten nu när det är hett. men mannen kommer mot mig o frågar mig om min flaska. nej säger jag trevligt tillbaks varav han tittar lite lustigt på mig o sedan mumlandes går därifrån.. gaah.. tänk om jag kanske vore en grymt fattig student som behövde den kronan som tomflaskan skulle ge mig.. what thá fuck?!?

så nu är mitt hjärta lättat.. igår var en rolig dag. middag för mamma o pappa o den magiska kvällen! det var torin som var överraskningen! o han var så grym... sadde lekte frisör, tandläkare o köksmästera på samma kväll.. hmm.. haha.. bildkompott från kvällen;



http://www.miketorin.se

Kommentarer
Postat av: Linda brevis

blev de nåt på trisslotten?

2007-06-09 @ 22:06:57
Postat av: Annah

hehe vilka människor det finns :)

2007-06-10 @ 08:21:12
URL: http://glitterflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0