Publicerat: 2007-07-30 Klockan: 20:04:32

our partynight



yepp yepp i vanlig ordning så har sadjad o jag en kväll då vi sitter ensamma o förfestar för att sedan dra vidare. o på något skumt sätt så har vi jämt så sjukt roligt också. ja alltså likaså denna lördagskväll. först gör jag lite reklam för min oerhört coola ram! det är alltså en digital ram som har ett spelande bildspel hela tiden. ME AM IN LOVE....



ja så vi drack, sjöng, gjorde typ 4 olika listor, pratade om folk o fä o bara njöt av varandras sällskap!



sadjad som den slav han är (hmmm.....) fick pussa min ben. nej då skämt osido. måhända att han inte är en slav men pussa ben det fick han göra iaf! o munnen med för den delen.



såhär ultravacker var mi love när vi skulle bege oss till baren för att sedan ta våra steg till palace. på baren träffade vi hela syrianska tror jag o på palace höll vi jämna danssteg med charlotte o magnus. vid 02.55 begav vi oss till fyrkanten för mat. o hör o häpna det var mi love som ville äta. kanske var det därför vi vaknade upp utan baksmälla oxå.



vi åt på butlers istället för en vanlig ordinär bakfyllemcd eller liknande. väl på landet sjönk sadjad in i sin nya bok.

idag har vi varit på landet o solat, spelat kort o yatcy. sadjad har även lagat god mat. sen skulle han in på ifk match (frivilligt... o nej de spelar ej mot sylvia...) o jag passade på att träna ett pass på world class. charlotte var med på passet.

imorn blir det oxå landet o sen blir det pumppass med jecka o charlotte. o på lördag blir det bastufest, precis 1 år efter den förra festen.


by the way så fick jag färgstege o vann igår.... såhär glad blir man då! pappa kelar lite med sigge medan wahlstadts är på måsis!



ja det blir en märkeslista nu. caroline kanske ngt för dig att kopiera!!


KLÄDER
Skor: herregud jag älskar skor men jag tror inte att ett enda par har ett coolt märke
Sneakers: typ adidas..
Jeans: lee
T-shirt: nope inte där heller
Underkläder: oj så olika


ACCESSOARER
Väska: har minst 15 väskor o ingen är känd här heller
Plånbok: nej du en vanlig skinn
Solglasögon: en massa olika
Klocka: ck o några axent


TEKNIK
Tv: måste springa o kolla.. sony
Stereo: panasonic (bioljudet)
Mobiltelefon: samsung
Mp3: äger ingen
Dator: amilo
Kamera: canon


BADRUM
Tandkräm: colgate 
Tvål: oh har glömt bort vad den heter... luktar jättegott!
Hårprodukt: matrix
Parfym: naomi cambell, puma
Hudkräm: ldb
Schampo: sunsilk 
Balsam: sunsilk
Medicin: orthonett novum
Vitamin: med risk för att få mamma på mig så slarvar jag med det...
Huvudvärkstablett: det som finns hemma. oftast ipren


MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: loka
Öl: nej tack
Vin: nej tack
Bröd: grekiskt lantbröd om jag får välja
Choklad: marabou bubbelchoklad eller riesen
Glass: tip top


HEMMA
Säng: från jysk
Lakan: ikea
Espressomaskin: nej det har jag inte
Kylskåp: electrolux
Porslin: ja du. från ica maxis hemavdelning.


FÄRDMEDEL
Bil: mmm om 2-3 år kanske
Flygbolag:britannia har de blivit mest ggr
Taxibolag:ht bud o taxi (den ni;)..)
Cykel:rex


ÖVRIGT
Frisörsalong: mates hos linda
Bank: nordea
Bensinstation: statoil när jag väl lånar bil
Gym: world class o medley


Kommentarer
Postat av: PB

Åhh vilken cool ram...vart har du köpt den? KRAM

2007-07-30 @ 22:15:16
Postat av: Sadjad

Så jävla roliga kvällar...love you puss

2007-07-31 @ 16:24:59
Postat av: PB

Klart vi ska ha dubbeldejt ;)

2007-07-31 @ 18:45:18
Postat av: Milla

Maste nog ocksa skaffa mig en san ram =). Vad kul att hora om alla era roliga foretag. Puss pa er mina alsklingar, ses snart.

2007-08-01 @ 16:09:27
Postat av: Lena

Vad har du köpt den ramen?Häftig!

2007-08-01 @ 18:01:42
URL: http://lenap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0