Publicerat: 2007-07-09 Klockan: 21:53:38

old times and new times...



jag snokade runt lite i arkrivet o fann lite gott o blandat.. självklart hamnade jag på topp 1 listan i olika epoker i mitt liv. 3 stora fester med andra ord.. hmm...



ja eftersom att detta skulle bli ett inlägg om träning så fann jag dessa bilder från vår qigong. då jag ej hade några direkta andra träningsbilder. se så graciöst vi rör oss som fåglar o tigrar.



ja angående träning nu då! det är jag o jecka som ska köpa årskort på world class om 2 veckor. det ska bli så gött. äntligen ska jag lägga badet bakom mig. jag har ju 2 månader kvar där o de kommer jag nog utnyttja lite halvsporadiskt  genom vattengympa o kanske simning. jecka o jag kommer fungera bra ihop som träningspartners då vi tycker om samma typ av träning o kan nog sporra varandra bra. vi har även samma krav på oss angående hur ofta etc.. det kommer att bli skitbra jecka!!



ja här var bara lite arkivbilder...

idag skulle vi gått på middag hos en kollega men detn blev inställt. så istället så fikade jag med maria på stan o sen gick jag o charlotte i vrinnevi o vi avslutade med mat o ännu mera fika på fräcka fröken. hur jävla kul som helst! imorn ska jag o mi love äta på pappa grappa o sen ska vi gå o se diehard 4, http://www.youtube.com/watch?v=R5in09EwYV0 kika på den coolaste musikvideon! på onsdag ska vi till ikea, på torsdag till sörping o sen är det SEMESTER!

så o då tänkte jag avsluta med ännu en typ av lista...............

-sätt din musik på blanda.
-byt låt efter varje fråga
-använd sångtiteln som svar på frågan

1. känner du din kropp?
surf rider

2. anses du vara en sexguru?
if love is a red dress

3. vill någon av dina vänner ha sex med dig?
you never can tell

4. tror/vet folk om du är oskuld?
royale with cheese

5. hur är din attityd?
bustin´ surfboards

6. vad kommer du bli när du blir stor?
girl, you´ll be a women soon

7. hur är det i din vänskapskrets?
jungle boogie

8. hur är det i din familj?
son of a preacher man

9. hur är det med din skolgång?
flowers on the wall

10. hur går det med din kärlek?
let´s stay together

11. vem saknar du mest just nu?
lonesome town

12. gillar du att dansa?
personality goes a long way

13. gillar du djur?
zed´s dead baby

14. vill du ha sex med ett djur?
bring out the gimp

15. gillar du kaviar?
ezekiel

16. är det många som är kära i dig?
pumpkin and honey boney (skivan är slut.. sätter på nästa.. ja det var pulp fiction soundtrack)

17. beskriv dig själv.
get the party started

18. luktar dina tår?
just like a pill

19. är du kåt?
don´t  let me get me

20. tittar du på bolibompa?
dear diary

21. tittar du på porr?
numb

22. är du rik?
misery

23. kommer du få barn?
eventually

24. kommer du bli lycklig?
respect

25. kommer du fortfarande bo hemma vid 35-års ålder?
my vietnam

26. kommer du byta förnamn? isf till vad?
missundaztood

27. vad kommer du jobba med om 20 år?
gone to carlifornia

28. spökar det hos dig?
lonely girl

29. kommer du dö?
wheeler

30. hur kommer du dö?
family portrait (ja det var pink skivan)

Kommentarer
Postat av: Sadjad

Haha jag diggar första bilden på andra raden...PUUSS

2007-07-09 @ 22:24:59
Postat av: Beata

kan tänka mej det! kan man inte få se den? ;)

2007-07-09 @ 23:49:36
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: Beata

va fin tavlan va!!
nja de har faktiskt varit lite dåligt på den fronten.. har ju flyttat o allt, men ja ska skärpa till mej!
men i september ska ja byta till friskis.. ja kör ju ändå bara pass, så de blir billigare o närmare!
yes ska hälsa! Kram

2007-07-10 @ 09:50:42
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: Caroline

Nä jobbet är inte officiellt ännu... blir nog i augusti tror jag. ska prova att ringa dig nu..pengarna slut på konantkortet hehe...

2007-07-10 @ 20:45:47
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: jecka

gud vad länge sedan jag blogga och surfa runt men tog mig nu tid, jg vet träningen kommer bli topprn ser fram emot det mega mycket pussa

2007-07-13 @ 22:47:09
URL: http://jezziee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0