Publicerat: 2007-07-28 Klockan: 01:12:20

öken

Ja o så sitter jag här hemma efter en helkväll med charlotte o stina. Som slutar som varje helkväll med just charlotte o stina. Jag har alltså en massa roliga fnittriga historier i bagaget o en massa nya sexupplevelser. Vi har diskuterat allt ifrån dåliga erfarenheter till riktigt bra erfarenheter o så har vi hunnit komma in på ämnet plastikoperationer fler än en gång.



 

Ja tro det eller ej o läs det ej om ni är känsliga. Nej då jag lovar heligt jag ska ej gå in på några detaljer. Jag kom  till charlotte o strax därefter kom det mörkhåriga yrvädret stina. Vi kom som alltid snabbt in på intressanta diskussioner. O hör här;


 När man köper godis så slutar det alltid med att några bitar ligger kvar i skålen. ALLTID. Fast man vet att man inte är så förtjust i dem så köper man dem o så ligger de kvar där. En tanke är då att man köper dem för att de ska väga upp för alla de andra mycket godare godisarna. Mmm det är charlottes tanke. O hennes liknelse är sedan att man "måste" ha ett par dåliga sexupplevelser som bara finns där.  Som sedan gör att det blir ett par som blir kalas. O likaså som med godiset så sparar man dem o köper (?) dem ibland fler ggr bara för att man tror att man ska börja gilla dem mer. 


Helt seriöst är det inte en ganska rolig syn på detta? Vi skrattade iaf. O så har vi pratat mr. 2 juck med 5  min paus. O lilla vickevire.



 

Men bland det bästa är de nya (?) orden vi börjat svänga oss med idag;

 

Stekare - ni kanske vet vad det är. Jag visste det ej. Det är iaf som en äldre brat. Som står o hänger o vet om att han (ja för det kunde tydligen bara vara hanar) ser ganska bra ut. Oftast ses de med ett helrör i baren.

 

Punkisar - ja denna glosa fick jag lära dem. Det är ju folköl. Det vet ju alla om.

 

Fettcell - det är ett gulligt ord på en tjockis rent ut sagt.

 

Getabock - typ den värsta förolämpning man kan ge någon. Det finns inga andra ord kvar då.

 

Ja dessa 4 glosor har vi använt i vårt vokabulär fler än en gång idag om jag säger så. Efter mat o dryck så begav vi oss till baren. Vi stötte på en hel del 18-åringar (ja vad trodde vi.. hallå det är fredag...). 2 eller var de kanske 3 grabbar som kallade oss öken för att vi inte ville slösa vår dyrbara tid med att prata, flirta med dem. Herregud pojkar ha självdistans, ni var 18 vi är 27. det var inga stekare där inte. Möjligtvis var det getabockar som hade druckit aningens för många punkisar. Kvällen var iaf helyckad.

 

Dagen tillbringades med mina 3 favoritkarlar, sadjad, gustá o memil. Tropikariet o djurparken. Varvat med regn o sol. Schizofrent väder till max. ungarna var grymt fogliga o jag ljuger inte när jag säger att de var de mest drillade ungarna på hela parken. Inte en tillsägelse behövdes medan de flesta andra stod o skrek på sina barn. Stolt moster till sina 2 gudbarn skriver.. när ni kikar på bilderna så kolla på den gröna ormen. Den måste nyss ha fått mat annars har den bara väldigt skeva proportioner.



Imorn kommer jag vakna av en hemsk klocka för att rusa till powerpump. Sen vartefter så ska sadjad o jag ha utekväll. Yihaa!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja jäklar vilken galen orm! undrar vad han ätit...
tack för tanken ang misse. puss

2007-07-28 @ 19:16:02
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: toker

Haha, låter som om ni haft en riktigt bra dag.
Skön jämförelse. Men måste man verkligen ha något negativt för att uppskatta det positiva? Kanske sant.
ha en skön vecka!

2007-07-30 @ 15:59:58
URL: http://toker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0