Publicerat: 2007-07-25 Klockan: 11:41:31

fågelkvitter..

41390-2181


ja det låter väl alldeles underbart.. fågelkvitter.. mmm.. dröm er bort till en plats där ni ligger o halvslumrar o hör fågelkvitter som sakta söver er.. eller ponera istället detta faktum; ni sover ljuvligt och helt plötsligt låter det som ett tjugotal fåglar har invaderat ert hem.. ja men så kan det ju inte gå till.. var håller de då hus? jo jag tror att de är möjliga husockupanter som demostrerar precis utanför mitt fönster. de trivs nämligen under mitt tak vid mitt fönster. o där trivs de med sitt kvittrande från tidig morgon (säkert redan vid soluppgången) till solnedgången.. mm det är så härligt, NOT, som borat skulle ha försökt sig på att säga.  jaja det är ju tur att jag sover mestadels på landet denna sommar för där har fåglarna iaf vett att hålla sig på avstånd!

nog om dessa fåglar. idag är det onsdag och igår kom jecka o jag igång med träningen på world class. vi var där o köpte årskort. härligt. sen fixade jag räkningar o maria kom på besök o likaså pierre. idag tvättar jag och styr lite. ska köpa en ny hemtelefon då min totalt dött. sen kl 16 ska jag på date! det är sadjads tur att förgylla min dag. vad han har planerat vet jag inget om förutom att vi ska mötas på jobbet kl 16. jag är mycket förväntansfull som alltid för våra dater. om det är någon som inte riktigt förstår så är det som så att varannan månad är det sadjads tur att planera in en date med mig o den andra månaden är det min tur att planera in en date för honom. inga stordåd behövs utan bara att den andra personen ansträngt sig med lite planering och att vi får en underbar dag/kväll ihop! o bara för att jag beskriver detta måste jag göra reklam för vår lyxdag som vi har en gång i kvartalet. då äter vi hotellfrukost på något hotell och sedan bubblar vi någonstans. sedan bara strosar vi o avslutar med att äta gott o bara mysa. så underbart lyxigt o härligt men ändå väldigt billig lyx. (kommunarbetare har inte råd med mer än så....  ;) ....) 

puss o hej

41390-2180 

Kommentarer
Postat av: Milla

Ha en underbar dag mina kära vänenr, så ses vi imorgon. Puss puss P.S. läs inte expressen idag =)

2007-07-25 @ 16:42:47
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Sadjad

Tack för igår my love! Puss

2007-07-26 @ 12:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0