Publicerat: 2007-07-22 Klockan: 14:18:30

aktiv lördag.. minst sagt!



dagen började med promenad som alltid. sedan åkte syrran, ungarna o jag till stallet. vi tog in hästarna, tootsie & tilly, ryktade dem o gav dem mat. ungarna fick passa på att leka lite med hindrena innan vi skulle rida där.



ja o så kom ridningen. vilket gick över förväntan. det var ju bra länge sen jag satt på en "vanlig" häst. förra årets islandshästar var bra små om man jämför med tootsie som vi red på. men det var så fasligt mycket flugfän som gjorde livet jobbigt för tootsie så hon bralla en hel del. men det var skitkul o det var absolut inte sista gången.



hem från stallet o göra mig ordning till millas öppet hus. osse hade lagat mat från varje land som milla varit i. grymt abitiöst men skulle jag ha förväntat mig annat av en myrbergs?! gott som alltid o kul att träffa folket.


hem i illfart o maria kom o sminkade mig. sen var det poseringsdags för oss.. succé som alltid :)



iväg till festen som började 2 timmar efter att öppet hus hade slutat. vi fick se på ett bildspel över millas 25 första år som osse gjort. underbart bildspel. o sen var festen igång. vi passade på att posa lite som alltid..



sadjad bossade över kameran ett tag o tog lite porträtt bilder.



lite fina bilder från kvällen.. milla upptäckte att hon kan trä igenom en nål genom sitt gamla piercingshål.



ja o sådär kan det visst gå.. o alla tog fram kameran instället för att hämta något att torka upp med.. hum... fredrik o jag hittade kameran på kvällskvisten.



o så singstar. herregud vad är det med myrbergsfester o singstar egentligen? kul var det iaf! o milla jag lovade ju att om du gick med på att posera egyptiska damer med mig så skulle jag lägga upp en stor bild på det. men jag tyckte denna bild var finare. hoppas du godkänner mitt val...

41390-2192

kvällen avslutades på palace. galen kö i 30 min. dans o röj på palace o sen hemgång strax innan 3. idag mår vi väl sådär... o kl är 14 o vi har fortfarande inte ätit något. ska hem till milla o osse o hämta bilen o plånboken (ja den blev visst kvar där..) o sen åka o äta något.

jag avslutar som vanligt med en lista.....

Brukar du komma i tid: Alltid
Vad hade du i din mun senast: Tandborsten
När mår du bra: När jag är i Sadjads famn
När blev du fotad senast: Igårkväll
Hur känner du dig nu: Fruktansvärd bakis
Kan du laga mat: Ja
Vad pluggar du: Inget
Vad tycker du om fötter: VIDRIGA!
Är du smart: Ja
Vad har du på dig: Trosor
Är du aktiv i skolan: Pluggar inte
Vad saknar du: Michele
När och varför grät du senast: Kan faktiskt inte minnas. Men det var inte så lång tid sen.
Var det pinsamt att svara på det: Absolut inte
Hade du en bra kväll igår: Underbar kväll
Din favoritdryck på morgonen: Vatten
Vad ska du göra i sommar: Vara ledig o softa
Är du nöjd med ditt liv: Alla tiders
Vad vill du jobba som: Förskollärare
Har du tråkigt just nu: Nej
Vad gör livet värt att leva: Sadjad, vännerna, familjen o möjligheterna som finns i livet
Vad i livet ångrar du: Typ bara en sak o det var att vi gifte oss. Jag ångrar det inte för min egen skull. Jag kan leva med det valet o konsekvenserna. Men jag ångrar det för de som blev sårade runt oss.
Är du musikalisk: Nej
Vad lyssnar du på för musik: Oh.. tycker inte om musikfrågor
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nope
Är du bortskämd: Ja
Är du trött: Som fan
Vad gör du imorgon: Firar Stinas 27 årsdag o går på Sylviamatch med hela familjen

Din första
Operation: 9 år o hade fått okbenet intryckt i en ridolycka
Första piercingen: 15 år o öronen
Första bästa vän: 2 år o Charlotte
Första priset: Oj minns ej. Säkert något pris i ngn amatör ridtävling
Första sporten du började på: Ridning
Första husdjuret: Fågel
Första semestern: 12 år o Korfu
Första konserten: 17 år o Metallica
Första kärleken: 4 år o Daniel

Favoriter:
Filmer: Thrillers o filmer med coola vändningar
Tv-program: Desperet Housewifes, Prison Break o Cityakuten
Musik: Gaah
Drink: Orgasm
Kroppsdel (på kille): Ögonen
Sport: Box att utöva. Fotboll o konståkning att titta på
Plagg: Jeans
Skola: ---
Bok: Oj så många. Ondskan kanske

Just nu:
Äter du: Inget
Dricker du: Vatten
Ska du: Äta bakfyllemat
Lyssnar du på: Surr från datorn o tattarljud från gården
Väntar du på: Att listan ska ta slut
Tittar du på: Dataskärmen
Har på du på dig: Trosor

Vad du föredrar(motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Kramar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar
Busig eller lydig: Busig

Har du någonsin:
Kysst en främling: Ja gud ja
Druckit bubblor: Ja
Brutit ett ben: Nej tro det eller ej. Fast jag nästintill haft klippkort på akuten så har jag aldrig brutit något
Rymt hemifrån: Ja
Röntgats: Fruktansvärt många gånger
Krossat någons hjärta: Ja
Nobbat någon (som haft känslor för dig): Herregud ja....
Gråtit när någon dött: Ja

Tror du på:
Gud: Nej
Mirakel: Nja
Aliens: Ja
Magi: Nja
Himlen: Inte himmelen kanske.. Men något hoppas jag på
Tomten: Hehe nej
Sex på första träffen: Vadå tror på? Om det menas att man ff kan bli ihop fast man haft sex på 1:a dejten så är svaret ja (kopierar svaret som var på listan...)
Kyssas på första träffen: Se ovan
Änglar: Ja


Kommentarer
Postat av: Milla

Härlig lista, måste nog sno den sen. Ja den bilden dög absolut och jäklar vad det var drag denna lördag, har knappast hämtat mig än. Puss på dig gullunge.

2007-07-24 @ 00:42:26
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: sadjad

puss

2007-07-25 @ 11:18:48
Postat av: Ullis

hehe jo jag vet det är illa. Vad kul med ridning har inte heller gjort det på år och dar, men då skulle man väl inte kunna röra sig efter=). Fika snart? kram

2007-07-25 @ 12:14:06
URL: http://plastictrash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0