Publicerat: 2007-01-14 Klockan: 20:06:12

bildblogg

ja jag har ju redan skrivit från fjällen så det blir ju onödigt dravel.. men vad jag däremot kan göra är att lägga upp bilder från resan..

41390-1458



så det var det.. för mer bilder gå in på min pixbox sida..

denna vecka..

må; jobb 7:45-19 hem o duscha o se på cityakuten
ti; lärledarutbildning 8-16 sen pink ladies träff hos mig
on; lärledarutbildning 8-16 sen divazkväll hos jecka
to; teckenspråkskurs sen fixa naglar o sen träna med elin
fr; teckenspråkskurs sen träna o sen till sadjad
lö; slappa sen till bomull där caroline ska bjuda mig, jecka o erika på mat o dryck. sen till ullis på fest en sväng.
sö; 1 år sedan michele dog.. till minneslunden o ha en dag i stillhet

Kommentarer
Postat av: linda

hej jossan vad fina bilder hoppas att foten är bra och att ni hade det härligt, fanns det verkligen nng snö kram kram

2007-01-15 @ 10:06:57
Postat av: malin

De bilderna såg för härliga ut.
Har inga pengar på mobilen, ringer i veckan. Ska upp till hallarna på lör och se final omgångarna. Går dit tidigt(ca10.00) så man får bra plats. Vill du med?

2007-01-15 @ 12:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0