Publicerat: 2007-02-07 Klockan: 18:09:25

ny lista

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? Ja på den ena knippan är det 2 o på den andra är det 5-6 st kanske.. 

Vilken svordom använder du mest?
Oj hoppas inga barn läser detta. Jag censurerar.. tyvärr är det en synonym på det kvinnliga könsorganet.. o nej det är inte snippa jag syftar på o nej detta är inget jag är stolt över

Äger du en iPod?
Nähääe!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Usch en sådan sorglig fråga.. inför morgondagens väckning så är den ställd på 5.05

Hur många resväskor äger du?
Sådana där handresväskor äger jag väl så många som jag gått med i olika bokklubbar.. riktig resväska brukar lånas av mor o far

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Låter ganska idiotiskt

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica maxi, ica strömmen, ica vilbergen, ica kvantum.. jag är ett offer för icakortet

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Spontant så vill jag vara med på bilden men jag tycker att det är bra jävla roligt o intressant att fota också

Vilken var den senaste filmen du såg?
Den hemska filmen om parfymen

Har några av dina vänner barn?
Ja de flesta skulle jag vilja påstå.. nej riktigt så är det inte men det är ett bra gäng som har knodd

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Jag skulle lösa in min skuld till mor o far.. om det blev pengar över skulle jag köpa en ubersnygg o hypad mobil

Har någon någonsin kallat dig lat?
Hmm.. det har väl hänt fler än en gång kanske

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Har gjort men inte nu längre

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Erikas partyplatta från i lördags

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja idag faktiskt.. för typ en timme sedan.. nu blev ni allt nyfikna va..

Vad åt du till middag?
Kocken hade faktiskt gjort riktigt god mat, pannbiffar, ris o tomatsås

Använder du huvtröjor?
Ofta

Kan du vissla?
Ja men det är fan inga visslingar så att någon vänder sig om precis..

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Säkerligen.. haha

Vem var den sista som ringde dig?
Min fastighetsskötare

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Spöktunnlar.. alltid spöktunnlar

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Oh ja det är jag säker på..

Vilket riktnummer befinner du dig i?
011

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja lite..

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Stort

Hur många syskon har du?
Min kära syster

Är du blyg inför det motsatta könet?
nähääe inte en sekund

Vilken film kan du alla replikerna till?
Skulle väl vara trainspotting eller dirty dancing

Äger du några band t-shirts?
En.. rage against the machine 

När flög du senast?
I augusti

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Så originellt som 4.. haha

Läser du för skojs skull?
Ja varje kväll

Pratar du några andra språk?
Engelska.. lite teckenspråk, spanska o serbokroatiska… haha..

Diskar du din egen disk?
Nej min hemliga slav kommer o gör det varje dag.. självklart diskar jag min egen disk

Har du gråtit offentligt?
Har hänt lite för många gånger ja..

Har du en stationär dator eller en laptop?
En söt liten lapis

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Alltid! Varje dag..

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Absolut

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej

Kan du kasta macka?
Ja

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.. någon som vill bjuda på en resa?

Vad har du med dig in på bion?
Godis o cola light (eller en matlåda med vindruvor, morot o gurka.. herregud…)

Vem var din favoritlärare?
Fanns ett gäng på 4 karlar

Vad har du för väder?
Snö o kyligt

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Absolut

Har du en blogg?
Of course

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Psykologi o foto

Vilken är din favoritdrink?
Orgasm

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Tyvärr bara 3-4 men jag älskar att sova mycket

Äter du frukost dagligen?
Nej inte på helgerna

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ofta

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Det hände

Vilken är din favorit frukt?
Sharon

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Beror på sammanhanget.. alltid i vetenskapliga texter o litteratur.. sällan på bloggar.. här driver jag ju själv med språket.. annars kan jag nog vara en ordfascist

Vad var det senaste du åt?
Tyvärr godis

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Förr var det motsatta nu kan jag nog spela med båda ligorna

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag var en josefine när jag kom ut

Gillar du senap?
Blä!!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det ordnar sig.. vad är det värsta som kan hända o om det skulle hända är det så jävligt då eller? 

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Kanske

Sover du på sida, mage eller rygg?
Mage

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
I mina drömmar kiddo.. haha.. nej men seriöst så har jag ingen aning? Rachel från vänner är jag ju.. någon som har förslag?

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej

Tycker du om att krama folk?
Ja

Skulle du säga att du är trendig?
Oh nej

Äger du en digitalkamera?
Finns en risk att jag skulle dö utan

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja det kan det göra.. är det nämnt är det bestämt..

Vilka böcker, om några har fått dit att gråta?
Pojken böckerna, hans brors bok, ängeln på sjunde trappsteget. Bakom stängda dörrar, kirre böcker o andra

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Har för mig att mattias var ett tänkt namn..

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Herregud Josie du är INTE Rachel i VÄNNER du är Monica....
Kontrollbehov stavas de ;)

2007-02-07 @ 20:25:23
URL: http://www.angeliqa.blogg.se
Postat av: sadjad

Jag får väl skaffa tatueringar om du ska dejta nån med det...puss

2007-02-08 @ 12:38:11
Postat av: Karin

Känner igen det där med lärarna, har hört det förut tror jag :)

2007-02-08 @ 21:13:31
Postat av: Annie

Uppdaterat! Puss

2007-02-10 @ 14:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0