Publicerat: 2007-02-27 Klockan: 21:24:27

mysigt

ja en gång i tiden tyckte jag om min lägenhet.. men sen så hände det något som gjorde jag fick svårt att vistas i den.. den kändes kall o hånande.. inte lustigt det inte när det var svinkallt i den.. elementen droppade o behövdes luftas.. hela tiden.. min fastighetsskötare har fått springa maraton i mina trappor för att tillfredställa mina värmekrav..

det var faktiskt svinkallt..

sen blev det som en uppenbarelse.. det hade varit ett läckage ngn stans i huset.. därav hade vattennivån sjunkit i elementen o allt bottnade i det..

nu är läckaget fixat.. mina element är luftade (igår senast) o det är varmt o MYSIGT nu.. inget droppande i elementen o jag kan sitta i bara t-shirt o trosor o skriva detta.. utan att frysa...

ja men gud vad livet kan vara fantastsikt ibland....

Kommentarer
Postat av: erika

åååh det låter varmt och gossigt! :-)
SKÖÖÖNT!

Puss puss

2007-02-28 @ 11:25:10
Postat av: Hillevi

Oh vet hur det känns, hade 12 grader inne i en vecka för ett par månader sen brrr! Men man uppskattar värmen desto mer när den kommer tillbaka sen ;) Puss

2007-02-28 @ 16:37:24
Postat av: Caroline

Ja fy fan för att frysa! Finns det nåt värre? puss

2007-02-28 @ 20:33:53
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: jessica

fy tusan för att frysa håller med hatar det verkligen, äckligt med intersjterna gaaaah tack för idag söt

2007-03-02 @ 02:43:04
URL: http://jezziee.blogg.se
Postat av: sadjad

Ja man fick ju frossa varje gång man va där...ska bli mysigt i helgen. Puss

2007-03-02 @ 10:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0